دیوار نوشت های آلاء


فوبیای جنگ

من فوبیای جنگ دارم

وحشت دارم از دعوا

حتی وقتی یکی سر کسی داد بزنه من قلبم درد میگیره میترسم

از شلوغی میترسم

از جنگ وحشت دارم

امروز اینستاگرام ودی اکتیو کردم حالم بهم میخوره وقتی میرم داخل اینستا و اوضاع ایران و میبینم

امیدوارم هرچی زودتر این بازی تموم بشه

خسته شدم واقعا

اضطراب وحشتناکی و تجربه میکنم این روزا

یه ناامیدی محض! 

ناامنی وحشت ترس

روزهای تلخ تر از زهر

با چی وارد اینستا می شی؟ من بیچاره از دیروز عصر تا الان فیلترشکنم کار نمی کنه. با اینترنت موبایل وارد می شید یا وای فای؟

وارد نشی بهتره جز اعصاب خوردی نداره
من باfree vpnمیرم

امیدوارم همه چی درست بشه 

اره والا خسته شدیم 

اینستا کلا تعطیل شده حتی با فیلترشکن هم وارد شدم صفحه کامل باز نمیشه. منم امیدوارم اوضاع آروم شه.

من یه پیج کلوز دارم دیشب دوساعت داخلش بودم مشکلی نبود
با نت گوشی هم رفتم
کلیپ های طنز میدیدم بشوره ببره😅

کار خوبی کردین گاهی واقعا لازمه از فضاهایی که مدام اخبارهای راست و دروغ رو پرت میکنن تو صورت آدم دوری کرد و این روزا واقعا از اون گاهی‌هاست.

خیلی فضا سمی شده
متاسفانه سواد رسانه هم نداریم

همه چی خوبه که! چی درست بشه؟!

الحمدلله علی کل حال.

الحمدالله

جنگی که در پیشه اجتناب ناپذیره

کاش اخرش قشنگ بشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan