دیوار نوشت های آلاء


بیاید اینجا کارتون دارم

سلام بچه ها راستش دلم براتون تنگ شده

خیلی دلم میخواست یه سوال بپرسم

حس کلیتون نسبت به صفحه من از روز اولی که با من اشنا شدید تا الان رو میتونم بپرسم؟ 

بدون تعارف

 

حس مثبتی دارم. احساسات مثبت و منفیت رو در حالی که خود ِ خودت بودی و نقش بازی نمیکردی خوندم.

عزیزمی بانوچه جان

سلام آلآء خانم خسته نباشی،  صبح عالی متعالی 😀

من فکر میکنم وبت کلا یار خوبی بوده برات،  دقیقا مثل دوستی که ادم همه خوشی ها و ناراحتی هاشو بهش میگه و اون گوش میکنه، شما هم اینجا لحظات خوب و بدتو نوشتی و بقیه خوندن و کامنت کردن حرفشونو و بنظرم حتی شاید تا حد زیادی برات تسکین دهنده هم بوده... 

در مجموع چند سال بعد وبتو بخونی خیلی چیزا واست خاطره س مثل دفترچه خاطرات و قطعا لذت میبری😀 

من خودمم خیلی وقتا به پستای قدیمیم سر میزنم و کامنتا رو میخونم واسم لذت بخشه... 

در کل عالی ولی بیشتر فعال باش 👌🏻🌹

سلام لوک خوش شانس عزیز
دقیقا دفترخاطراتمِ بدون ترس از قضاوت کسی مینویسم
کاملا خودمم اینجا
دقیقا 
علت فعالیت نکردنم اینه که حس میکنم برای کسی جذابیتی نداره اینجا
و فکذمیکردم تبدیل شدم به یه دخترغرغرو
و الان بیشتر سر درسامم و اندک فعالیتی در اینستاگرام دارم
fateme_em72 پیجک

باعث افتخاری، بهت حس صمیمیت دارم، دوستت دارم، حسرت داشتن دوستی مث تو از نزدیک رو دارم :"*

منم کلی ازت انرژی میگیرم و خیلی دوستت دارم
کاش نزدیک بودیم واقعا😭😭

سلام خیلی خوبه،  در کل واسه من خیلی جذابه وقتی ادمایی پیدا میشن که کاملا خود واقعیشونن و نقش بازی نمیکنن... 

در مورد وبلاگ ها هم کلا بگم از وقتی تلگرام و اینستا و امثالهم اومدن خیلی جایگاهشون کم رنگ شد!! و کلا مردم کمتر میرن سراغ وبلاگ ها 

خوبه به سلامتی بترکونی 😀 چقدر مونده درست تموم شه؟  

سلام
این روزا ادم فیک زیاده ادا زیاده الکی که مثلا همیشه خوبن! 
خداکنه واقعا خوب باشن
من الان بیشتر اینستام
البته در حد روزی یه استوری
تا دکترا بخوام بخونم پنج شش سال دارم ان شاءالله 

ارادت رو تحسین میکنم طبق متونی که نوشتی که تونستی زندیگیت رو به دست بگیری و واسه پیشرفت و بهتر شدنش تلاش کنی🌹 :)

ممنون از شما
در تلاشم... خدا کنه به ثمر بشینه

اره ادم فیک تا چشم کار میکنه هست 😅 خصوصا تو فضای اینستا 

خوبه به سلامتی،  بتونی ادامه بدی عالیه 👌🏻 

ممنون دوست عزیز
کاش بتونیم انسان باشیم (◉‿◉) 

من خیلی افتخار میکنم بهت. رشد و پیشرفتت کاملا مشهوده

ممنون قشنگ من
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan