دیوار نوشت های آلاء


این من هستم

 

یه پستی بود قبلا گذاشته بودم اونجا نظر دوستام راجبم بود!نظر خودم راجب خودم:

۱ صبور...خیلی هم صبور

۲ خیلی مهربون نه اونجوری که کسی ظلم کنه مهربونی کنم چارچوب هایی برای روابطم دارم اما محبت و همدلیه قالبه(مهربون و بااخلاق بودن و اکثرا بهم گفته بودن تو اون پست 😅

۳ هنرمند و باسلیقه عاشق سادگی ام اما در عین زیبایی، فراری از زرق و برق و تجملات

۴ خیلی متعهد و وفادار خودم بیشتر عاشق این شخصیتمم

مهربون و بااخلاق و هنرمند :)

چه ترکیب جذابی😅

خیلی هم عالی 👍🏻👌🏼

لطف دارید

و زیبا :)

قربونت برم مهربون♥♥

خیلی هم خوب :)

خوبی از خودتونه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan