دیوار نوشت های آلاء


مهربان ترین

سلام مهربان ترین

کاش بودی😥

کاش تو این روزهای سخت زندگی و جامعه بودید. . 

میومدیم دستی به سرمون میکشیدید آدم میشدیم.... 

اللهم انا نشکو الیک.... 

چرا نباید پیامبری داشته باشیم، مهربان ترین، من خیلی کم دارمت تو زندگیم

ایمانم لنگ میزنه

تا میام تصمیم بگیرم ادم شم شیطان از زمین و زمان میاد و جلو راهم سبز میشه

منم بی تقوا😔

خلاصه از شما که پنهون نیت بدجدر کم اوردیم

خودت کاری کن

خودت هدایت کن

میشه یه مدت از خدا بخواین به من آرامش بده لطفا! 

 

الهی آمین

الهیییی آمین 

تو رو خدا این فونت افتضاح و ریز وبلاگت رو درست کن

بخدا سایزش و درشت کردم
تو رو خدا انقدر رو اعصابتِ نیا راضی به زحمت نیستم

عیدت مبارک آلاء جان 

عیدت مبارک بهار جون

سلام در خصوص آخرین مطلبت بگم ،ایرانی هیچیشون درست نیست ،نه رای دادنشون نه اعتراض کردنشون . همش سهل انگارانه عمل میکنن و هر چی هم سرشون میاد حاصل کار خودشونه . 

وقتی میبینن اوضاع بده چرا میرن رای میدن ؟ 

وقتی میبینن جنس گران شد چرا میخرن ؟ 

وقتی میخوان اعتراض کنن چرا مث آدمیزاد این کارو نمیکنن و خسارت میزنن به مال دیگران .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan