دیوار نوشت های آلاء


سختی

مرا چندان به سختی دچار مکن
که بزرگی و سرزندگی‌ام را از میان ببرد ..

#صحیفه_سجادیه

قالبی شیک و خیره کننده برای شما

http://hosseincoder.blog.ir/post/template-number-one-

سلام

چقدر قشنگ بود این نجوای عاشقانه با خدا ...

سلام
امام سجاد عشقن

همه چی درست میشه ....

توکل بر خدا

اره واقعا😑🙋

ای خدا.... 

چقدر زیبا بود...

نمی دونید مربوط به کدوم دعا میشه؟

وَ کَانَ مِنْ دُعَائِهِ عَلَیْهِ السّلَامُ فِی یَوْمِ عَرَفَةَ - وَ اشْفَعْ لِی أَوَائِلَ مِنَنِکَ بِأَوَاخِرِهَا، وَ قَدِیمَ فَوَائِدِکَ بِحَوَادِثِهَا، وَ لَا تَمْدُدْ لِی مَدّاً یَقْسُو مَعَهُ قَلْبِی، وَ لَا تَقْرَعْنِی قَارِعَةً یَذْهَبُ لَهَا بَهَائِی، وَ لَا تَسُمْنِی خَسِیسَةً یَصْغُرُ لَهَا قَدْرِی وَ لَا نَقِیصَةً یُجْهَلُ مِنْ أَجْلِهَا مَکَانِی.

نیایش، در روز عرفه - و در حق من، رشته ی نعمت های این جهان و آن جهان و رشته ی فواید دیرینه و تازه را پیوسته گردان. و چندان عمر مرا دراز مکن که به سبب آن، سنگدل شوم.و مرا چندان به سختی و ناگوارایی دچار مکن که بزرگی و خوشی و سرزندگی ام را از میان ببرد و مرا به حقرتی که قدر و منزلتم را بکاهد، یا به عیب و نقصی که با آن جایگاه خود را نشناسم، گرفتار مساز

ممنونم...خیلی ممنونم.

خواهش میکنم
التماس دعا 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan