دیوار نوشت های آلاء


صرفا جهت خالی شدن مغز

نمیدونم چرا اصلا حس و حال وبلاگ نیست دیگه

انگار حوصله حرف زدن هم ندارم

دلم میخواد یه پست بلند بالا بنویسم از ادم های مذهبی گله کنم

اما حسش نیست، فقط تو یه جمله بگم خلاصه همه حرص هام و!!!

اگر جامعه شما رو بعنوان یه ادم مذهبی میشناسه، کاری کنید که زینت دین باشید! کارهای شمارو پای دین میذارن ملت!!!

اعصابم یکم خورده این روزها!!!!😭😭😭

از روز عرفه یه بغض سنگین مونده تو گلوم😭

صبحِ روز عرفه دوسانس استخر بودم😭(مجبور بودم) از 9و نیم تا 1تو اب بودم بعد هم نیم ساعت جکوزی😭قشنگ خمار خواب بودم و منگ منگ دعا رو خوندم😭هی روضه خوندن و حس گریه نداشتم، هی دلم خواست با هر فراز دعا گریه کنم کسل بودم! حالا یه بغض تو گلوم داره خفم میکنه نمیترکه😭💔

همه چی دست به دست هم دادن به من سخت بگذره

حتی استخر هم این روزا حالم و خوب نمیکنه و این خیلی وحشتناکِ!!!!

بغضِ خر....

روزهای مسخره و سخت. 

دلتو شاد کن عزیزم تا حس و حال نوشتنت بیاد

دست خودم نیست اصلا

الهی :(

قبول باشه❤

یاد یه خاطره افتادم از چند سال پیش که رفته بودیم راهیان نور. کل روز در رفت و آمد بودیم، شب تو دوکوهه گفتن بیاین بریم یه حسینیه‌ای که الان اسمش یادم نیست. منم جوگیر، با این که کلی خسته بودم پاشدم رفتم. کلی پیاده رفتیم تا اونجا بعد نشستیم راوی شروع کرد روضه خوندن. یادمه از شدت خستگی اشکم درنمیومد حتی :)) نشسته داشت خوابم می‌برد اون وسط :))

حال معنوی خیلی مهمه...
حتی عرفه میگن اگه روزه گرفتن باعث بی حالی میشه و مانع دعا خوندن میشه روزه روز عرفه رو نگیرید
نمیدونم چرا من قبول کردم دو سانس برم باشگاه!!!

خیلی مهمه این رفتار خوب یه آدم مذهبی ... چون هر رفتار بد اون شخص به پای دینش نوشته میشه ...

خوبا خوب تر بشن بدا خوب میشن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan