دیوار نوشت های آلاء


ترس از شناخته شدن

من اینجا همه چیز و راجب خودم مینویسم 

و خود خود خودمم!!!

بدون ترس از قضاوت مینویسم چون هیچکس من و نمیشناسه!!!

ولی امشب ترسیدم که شناخته شده باشم و کسی تو دنیای واقعی من و بشناسه!!

چرا ترسیدم!!!!

چون اینجا راحت به گناهام اعتراف کردم و خودم بودم!

چقدر بد که کسی از خودش بترسه!

من امشب از خودم ترسیدم!

پس حتما نقصی دارم و باید دنیای واقعیم و قشنگ تر بچینم طوری که اگر یک روز شناخته شدم انقدر ترس وجودم و نگیره!

خدایا من و به خودت برگردون

و جعلنا للمتقین اماما

آمین...
:)
ترس از خود اولین قدمِ رسیدن به کماله. نگران نباش
ان شاالله که اینطور باشه...
وای دقیقا من هم همین ترس رو دارم !
حتی هر وقت پشت کامپیوتر میام سر میزنم هیستوری رو پاک میکنم که مبادا خانواده وبلاگم رو ببینن...
تو که نوشته هات موردی نداره
آخه آلا اصلا نمود بیرونیم این نیستش..
تو خونه همه من رو یه ادم شاد و شنگول می بینن که امسال رو داره میترکونه!
اگه خدای نکرده مامانم بفهمه افسردگیم خوب نشده یا به چه چیزایی فکر میکنم داغون میشه!

من وبلاگت و خوندم فکر نکردم افسرده باشی 
اصلا هم افسرده نیستی
به من گفتن افسردم و قرص ضد افسردگی هم دادن گفتم دروغ میگن😂😂😂
بخور قرصاتو آلا 😂😂😂تاثیر داره 😂😂😂
فقط خوابم میاد و بی حال میشم قشنگ افسرده میشم
يكشنبه ۱۵ ارديبهشت ۹۸ , ۱۴:۰۶ گل بارون زده بهاری
وای که چقدرم گناهان خفنی داشتی 
حالا وبلاگ قبلیم و ندیدی اونجا که فقط اعتراف بود
من پیش خودم می گم ولی جرعت نوشتنش رو ندارم 
جرات نوشتن چی و؟
گناه یا شناخته شدن
همه چی 
از همه چی فاکتور می گیرم 😂😂
خیلی هم عالی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan