دیوار نوشت های آلاء


جمعه

به خودم ظلم کردم
ظلمتُ نفسی...
غلط کردم، غلط ،استغفرالله😔
خدایا من و یبخش.
فردا هرطور شده مناجات شعبانیه بخون آلاء هرچقدر تونستی بخون
اخرین جمعه شعبان و چه مفت از دست دادم
کی انقدر غافل شدم😔
سخت نگیر دنیا رو...
خدا همیشه هست.
قربون خدا برم😢
اتفاقا آلاء داشتم درس میخوندم الان این جمله رو دیدم ناخودآگاه یاد تو افتادم:
...اگر تنهایی آنان را به وحشت اندازد یاد تو آنان را آرام سازد و اگر مصیبت ها برآنان فرو بارد به تو پناه آورند و روی به درگاه تو دارند، چون میدانند سررشته ی کارها به دست توست...
آخی چقدر قشنگ
ادامش نگفته بود اگر به خوشی برسن تو رو فراموش میکنن:'(
دقیقا:(
نمیدونم چرا برای ما بنده ها یه "خدایا شکرت!" چقدر سخت شده!
شیطان بیکار ننشسته
من که خیلی سست عنصرم یه بشکن بزنه برام با کله میرم تو دلش
من که احساس میکنم خودم اهنربا دارم تو وجودم :/
گاهی شیطون میگه حال ندارم من دوتا میزنم پس کلش میگم غلط کردی بزن بریم :/
😂😂😂😂😂😂
خیلی باحال بود 
منم اینطورم خدا رحم کنه به شیطون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan