دیوار نوشت های آلاء


کلاس موسیقی

من هم مثل خیلی ها ترزو داشتم برم دنبال موسیقی...

اما از یه جایی به بعد که راهم عوض شد و مسیرم به سمت دیگه ای رفت و فکر کردم همه موسیقی ها حرامن این عشق و علاقه رو تو نطفه خفه کرده و نفس را بگفتیم انقدر سرکش و چموش نباشد...

موسیقی مورد علاقم نی بود:) همینقدر قانع

دوستم پیامی فرستاد که جایی کلاس نی هست و دوباره این عشق و علاقه ما شدت گرفت

و این بار ول کن ما نبود:)

همانقدر چموش و سرکش

دگر به حرف ما هم نمیرفت و هرچه گفتیم ای نفس بیخیال ما شو نشد که نشد

به سایت مرجع تقلید گوگولی و نازمان مراجعه نموده و استفتاعات را مطالعه نموده و دریافتیم که نواختن نی از نظر این بزرگوار و عزیز حرام نمیباشد و هیچچچچ اشکالی ندارد

و اینبار به پاسخ نفس لبیک گفته و خداراشاکریم که مارا کمی به ارزوی دیرینمان نزدیک کرد:)

البت که دلم میخواست بوی پیراهن یوسف و ای الهه ناز را بنوازم و در تئاتر های مذهبی بخش نی را به عهده بگیرم

باشد که رستگار گردیم*_*

زنگ زدیم به مرکز و گفتن که باید به حد نصاب برسند و بعد کلاس تشکیل شود...

یاد شنا افتادم=) تابستون ثبت نام میکردم برم استخر شنا یاد بگیریم زمستون زنگ میزدن میگفتن به حد نصاب رسید پاشو بیا=)

من همون اول گیر کردم تو کلمه «ترزو» این کلمه جدید اختراع شده؟:)
مقصد آرزو بود 
که خودش شد تِرزو
به ارزویی که به ان نرسی و تِر زده شود به ان ترزو گویند
قال آلاء
ممنونم...ما چیز یاد میگریم اینجا
زین پس ترزو هم به دامنه واژگان ما افزوده شد!:)
لازم شد یه فرهنگ نامه بنویسم=)
قال آلاء :))
:)
عه جدی حرام اعلام نکردن..
ایول:)
طبق نظر اقای سیستانی حرام نیست:)
هرچی که لهو و لعب نباشه اشکال نیست
ملاک لهو و لعب هم چیزیه که مردهای لاعبالی تو بزم های شبانشون مینوازن و مست میشکنن و از حال عادی خارج میشن
ملاک لهو و لعب هم با خود مکلفِ
* آرزو


نی اولین معشوق من بود
اگه بگم حالا نیست دروغ نگفتم اما راست هم نگفتم
اما الان معشوق دیگری دارم
که باهاش تو بهشت وعده گذاشتم ایشالا

:)
نی همچنان معشوقه من هست...
حورالعین هستن ان شاالله:)؟
نه
یه ساز دیگه است

:)
بهش برسید ان شاالله
ترزو 😂🤣🤣
من فک کردم اشتباه تایپی هست
اشتباه تایپی بود 
دیگه دنبال توجیح بودم یچی اختراع کردم😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan