دیوار نوشت های آلاء


آرامشِ من


چه کسی گفته چادری ها عطر نمیزنند ؟

حتما چادر را خوب ندیده است !

حتما چادر را خوب نبوئیده است !

چادری ها زیبا ترین عطر های جهان را

در پر چادرشان دارند !

چادر بوی عظمت و بزرگی میدهد ..

یعنی تو با یک ملکه رو به رو هستی !

چادر بوی اطمینان و امنیت می دهد ..

ثبت عکس ۱۵فروردین ۹۸ 


دیروز داشتم به یه بنده خدایی میگفتم منم میتوتم موهای بافته مو از زیر شال دربیارم منم میتونم صد قلم آرایش کنم یعنی همه میتونن
اینکه هنر نیست
هنر اینه که هم حس زیبا دیده شدن درونت باشه هم چادر بپوشی ...
واقعا تو این دوره زمونه صد رنگ با کلی تیکه که حواله آدم میشه سخته چادری موندن
چادری بودنت مستدام
فکر میکردم بهش عادت کردم و از روی وابستگی سرم میکنمش
دیروز که رفته بودیم بالای این برج و طوفان وحشناکی شروع شد از سرم برداشتمش که باد جفتمون و نبره مثل بالن شده بود برام
ولی نتونستم بدون چادر چند دیقه دووم بیارم سرم کردمش و نشستم یه گوشه و قربونش رفتم و 
طوفان که افتاد این عکس و گرفتم اینجا بود که فهمیدم واقعا عاشقشم
شخصا مسأله‌ای که با چادر دارم ربطی به بو نداره؛ بیشتر حجم سیاه و بزرگ و بدقواره‌ش آزاردهنده‎‌س به نظرم. 
برای اقایون باید هم آزار دهنده باشه😊
ولی برای ما خانم ها چیزی از جنس عشقِ

از نظر ماهم خیلی کلافه کنندست که صورت ادم انقدر مو داشته باشه و یه حجمی از موی سیاه روی صورتشون باشه واقعا ازار دهندست
ولی فکر نمیکنم اقایون این حس و داشته باشن
سلام :)
درود بر شما
سلام
ممنونم
این که هر کسی حق داره با ظاهرش هر جوری که دوست داره برخورد کنه یا نه، یه این که هر کسی حق داره هر طوری که دوست داره لباس بپوشه و توجهی به احساسات بقیه داشته باشه یا نه، بحثای پیچیده‌ای هستن که من قطعا نمی‌تونم درباره‌شون با قطعیت نظر بدم. اما بحث من چیز دیگه‌ایه.
من احساس می‌کنم قشر دخترای مذهبی جامعه ما درباره چادر یه مقداری با تعصب برخورد می‌کنن: پوشیدن چادر رو نشونه‌ای از میزان علاقه به خدا و اهل بیت می‌دونن و فقط به همین بُعد از ماجرا بسنده می‌کنن؛ منظورم این بود.
بیشتر حجم سیاه و بزرگ و بدقواره‌ش آزاردهنده‎‌س به نظرم. 
این یعنی 
من احساس می‌کنم قشر دخترای مذهبی جامعه ما درباره چادر یه مقداری با تعصب برخورد می‌کنن: پوشیدن چادر رو نشونه‌ای از میزان علاقه به خدا و اهل بیت می‌دونن و فقط به همین بُعد از ماجرا بسنده می‌کنن؛ منظورم این بود.
این 
ایا؟!!!!!!!!
از کوزه همان برون تراود که در اوست 
من نمیتونم چادرسر کنم ولی به بقیه دستورات خدا بی توجه باشم 
اتفاقا نظر من بعنوان یه دختر چادری دقیقا عکس نظر شماست ...
تو خاطرات گذشتم نوشتم که باحجاب نبودم و وضعیتم چطور بود...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan