دیوار نوشت های آلاء


عاشق آرامش اسمتم جانانم



امشب از اون شباست که باید رفت نشست یه گوشه و نامه ۳۱نهج البلاغه رو خوند

نامه ای از مهربانترین پدر به همه فرزندانشان...


اگر بخواید تو یه جمله احساس قلبیتون و نسبت به حضرت علی بگید چی میگید؟


احساسم به امام علی همونه که پیامبر گفتن" انا و علی ابوا هذه الامه" ؛ من و علی پدران این امتیم :)
عیدت مبارک عزیزم :*
مهربان ترین پدر.
عید توهم مبارک فرشته جان
راستش هر چقدر فکر کردم نتونستم چیزی بهتر از این شعر در وصف امام شیعیان پیدا کنم 

علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را

که به ماسوا فکندی همه سایه‌ی هما را

دل اگر خداشناسی همه در رخ علی بین

به علی شناختم به خدا قسم خدا را

به خدا که در دو عالم اثر از فنا نماند

چو علی گرفته باشد سر چشمه‌ی بقا را

مگر ای سحاب رحمت تو بباری ارنه دوزخ

به شرار قهر سوزد همه جان ماسوا را

برو ای گدای مسکین در خانه‌ی علی زن

که نگین پادشاهی دهد از کرم گدا را

بجز از علی که گوید به پسر که قاتل من

چو اسیر تست اکنون به اسیر کن مدارا

بجز از علی که آرد پسری ابوالعجائب

که علم کند به عالم شهدای کربلا را

چو به دوست عهد بندد ز میان پاکبازان

چو علی که میتواند که بسر برد وفا را

نه خدا توانمش خواند نه بشر توانمش گفت

متحیرم چه نامم شه ملک لافتی را

بدو چشم خون فشانم هله ای نسیم رحمت

که ز کوی او غباری به من آر توتیا را

به امید آن که شاید برسد به خاک پایت

چه پیامها سپردم همه سوز دل صبا را

چو تویی قضای گردان به دعای مستمندان

که ز جان ما بگردان ره آفت قضا را

چه زنم چونای هردم ز نوای شوق او دم

که لسان غیب خوشتر بنوازد این نوا را

«همه شب در این امیدم که نسیم صبحگاهی

به پیام آشنائی بنوازد و آشنا را»

ز نوای مرغ یا حق بشنو که در دل شب

غم دل به دوست گفتن چه خوشست شهریارا

میلاد حضرت علی برشما مبارک باد عزیزم !

متحیرم چه نامم شه ملک لا فتی را
من اسیر این مصرعم
راستش وقتی شعر می خونم اصلا نمی تونم بین بیت هاش و مصراع هاش یکی انتخاب کنم همش قشنگ یکی از دیگر قشنگ تر :(
درسته بعضی بیت ها میشه زمزمه...

من از شدت انفجار احساس فقط گریه میکنم فقط گریه
😭😭😭😭😭
چهارشنبه ۱۲ تیر ۹۸ , ۱۹:۴۷ همنام مادر سادات ✨✨
من خیلی امام علی رو دوست دارم
عاشقشم،یعنی‌ به معنای کلمه عاشق....
یکی از شروط ازدواجم اینه که اسم همسرم علی باشه💙
تا چندمدت پیش بدم نمیومد چشم همسر آینده م رنگی باشه اما از‌وقتی فهمیدم امام علی چشم هاش مشکی بوده،حس میکنم فقط میتونم عاشق یه مرد چشم مشکی باشم...

شکر خدا که پدرم شیعه ی شماست
شیر حلال مادر من،نوش جان من
این چه شرطیه خواااااااهر
یادمه یه دوستم شرط ازدواجش این بود همسرش سید باشه
زد و بالاخره با یه سید ازدواج کرد 
دمار از روزگارش دراورد اسم سید جلوش میاوردی تیکه پارت میکرد
اینها ملاک نیست واقعا
علی هم نشد پسرت و بذار علی
جمعه ۱۴ تیر ۹۸ , ۱۴:۱۱ همنام مادر سادات ✨✨
آره واقعا شرط‌ خوبی هم نیست، اما‌چیکار‌کنم آبجی دست خودم نیست
خواستگار که میاد برام،اسمش علی نباشه نمیتونم حس‌خوبی بهش داشته باشم،چند نفر رو بخاطر همین رد کردم

اتفاقا نظر خودمم همین بود که اسم‌ پسرم رو بذارم علی اگه اسم همسرم علی نشد
اما خواب دیدم باید اسمشو بذارم یا حسین یا محمد
خود حضرت علی هم اگر بودن میزدن زیر گوشت😁😁😁
تو هیچ یک از دستورات دینی ما به اسم اشاره نشده برای معیار ازداواج
محمدعلی به این قشنگی😍
خواب و ول کن من تو خواب صدبار مادر شدم
خواب سند نیست الکی زندگی و پیچیده نکن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan