دیوار نوشت های آلاء


ترس های بیجا

یا من ارجوه لکل خیر...

شاید قبل از اینکه برم پیش جراح ترسم این بود که دکتربگه باید رودها هام تخلیه بشه و یه کیسه بهم وصل کنن!

وقتی دکتر گفت حساس ترین نقطه رودست ،و نمیشه فعلا بهش دست زد قاعدتا باید ترس از عمل تموم میشد

اما یه ترس دیگه جایگزینش شد

ترس از پیشروی زخم:'(

این زخم انتهای روده بزرگم اگه پیشروی کنه میاد بالا و کل روده بزرگ و درگیر میکنه و بعد به روده کوچیک حمله میکنه بعد مری و معده و حلق ....

من به اینها فکر نمیکنم ،پشت هر پلک زدنم، پشت هر دلپیچه و دردم، پشت هر بیخوابی ،پشت هر سحرخیزی ناشی از درد یه ترسی در من خوابیده

من و به روزای خوبم برگردون...

شاید همین الان تو زندگیتون هیچ اتفاق خاصی نیفتاده باشه 

یه روز تکراری باشه براتون و کلافه باشید از این روزمرگی 

میخوام بهتون بگم میتوتست اتفاق بدی براتون بیفته چس برای روزهای بی اتفاق و کسل کننده تون شاکر خدا باشید...

چقدر گله داشتم از اینکه هرروزم تکراریه خدایا من و برگردون به روزایی که تکراری بود

دعا کنید اضطرابام کم بشه...

این اضطراب تحمیلیه ،دلشوره داشتید همتون وقتی دلت مثل سیر وسرکه میجوشه 

دل من خود بخود درحال جوشیدنه

شاید این جوشیدنه این ترس هارو با خودش میاره 

و میشه بغض و در اخر فریادو اخرین مرحله اشک....

خدایا به هر خیری که برایم بفرستی سخت محتاااااااااااجم....


به حق امام جواد که شفا بگیری ان‌شاءالله :*
ان شاالله الهی همه چی تموم بشه
میخواستم برات بنویسم مدام این آیه رو تکرار کن:
ربِّ اِنَی لِما أَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیرِِ فَقیرُ
دیدم خودت بلدیش.

هی دارم میگم ...
باید شعر قیصر و بخونم
گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود
دنبال شدید
ممنون پریسا جان
انشالله خبر سلامتی و رفع بیماری شما رو از همین وبلاگ بخونیم و کیف کنیم، برای سلامتیتون صد تا صلوات شروع میکنم، امید که دعای ما روسیاه ها هم به درگاه خداوند برسد..
یا من اسمه دواء و ذکره شفاء ...
ان ششششششاالله بحق جوادالائمه
چشم امیدم به دعای خیر دوستانمِ
یا سریع الرضا
لعنت به مریضی ها
لعنتش به خودمون برمیگرده بابا
بدتر میشیم😂

انشاالله خوب میشی الا جونم😔
به دعای خیر شما دوستای گلم ان شاالله
امیدت به خدا باشه تا اون نخواد یه برگ از درخت نمیوفته
توکل به خودش....
کاش بخواد خوب شم
سلام :)
بعد هر سختی ای قطعا یه آسونی خوشگل نشسته 
پس منتظر اون روزای خوب بمونین :)
سلام
ما منتظر اون روز خوبیم همیشه ولی روز خوب مناظر ما نیست انگار
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan