دیوار نوشت های آلاء


رفیق به معنای واقعی

وقتی حالمون بدِ با یه تماس موقعیت مکانی هم و جویا میشیم هرکس که امکانش و داشت خودش و به مصدوم میرسونه

مصدومه روحی

ناگفته هامون و بهم میگیم

اکثر دیالوگامون اینطوریه ببین یچی هست تاحالا به کسی نگفتم و شروع میکنیم رازهای مگو گفتن و بعد درحد انفجار میختدیم

و از بچگی چون باهم بودیم کلی خاطره مشترک داریم که هیچوقت برامون تکراری نمیشه 

و به هرخاطره ملیون ها بار خندیدیم طوری که از دل درد ولو میشیم....

و تو بچگی جفتمون عاشق پسرمحل بودیم😂😂

چه کارا که نمیکردیم و الان جز خاطرات عاشقیمونه رقیب عشقی هم بودیم

نزدبک چهار پنج گیگ از فضای لپ تابش و اشغال کردم:)

انقدر که از من عکس داره خودم از خودم عکس ندارم😂

فقط جلوی همدیگه میتونیم یه خونه نامرتب داشته باشیم و نگران نباشیم

هرچی خوردنی تو خونه داریم برای هم رو میکنیم و اگر خوردنی ای نباشه نگران نباشیم

کلی حال خوب و سوتی های قشنگ داریم

عکاس عکس های هنریمِ،حوصله عکس گرفتن از پشت سر و رخ نَنَما و اینارو داره

پایه پیاده روی های شبانمه:)

جفتمون وبلاگ داریم و به وبلاگ هم سر نمیزنیم چون دلخوری هاش و از منم تو وبلاگش مینوشت یه بار خوندم داشت شر میشد!!!

گفت حخ ندارم برم وبش دیگه نرفتم:)

ولی پستای قشنگش و برام میخونه تو وبلاگش تو یه دسته بندیش کلا راجب من نوشته اخ دلم میخواد مجوز بده برم اونا رو بخونم

شما برید بخونید برام تعریف کنید😂😂😂😂😂

 خدایا شکرت

یارفیق مواظب رفیقم باش😍

از خواهر نزدیکتری گاهی

اینم تصویر روزی که اومد شمال به دیدنم:)

بنابه درخواست دوستان ادرس وبلاگش

https://aznoon-ta-ghalam.kowsarblog.ir


میشه ادرس وبلاگشون و بذارید ماهم مشتاق شدیم
https://aznoon-ta-ghalam.kowsarblog.ir

کدوم قسمت وبلاگ برای شما بود نفهمیدم!

قبلاها اون گوشه تو دسته بندی ها یه پوشه داشت به اسم دوستانه 
هرجا نوشته بود دوست من بودم الان نمیدونم:)
دوستی‌تون پایدااارر ^_^
ممنون عزیزم
نوشته من همین یدونه دوست دارم:)

ایشون قبلا وبشون سر زدم اتفاقی نمیدونستم رفیق شماست:)
اوخی 
من براش اندازه یه لشگرم بسم براش

دوست خوب نعمته:)
واقعا...
یکی از اسم های خدا هم رفیقِ
داشتم قسمت دوم مستند میدیدم
عامو اینا چرا اینقدر اسکلن؟:)))
فاجعه ان =)
چه نقشه ها که برامون نکشیده بودن😂😂
وقتی اطلاعات تا اطلاعات اسرائیل نفوذ کنه اینا که چیزی نیست
شما کدومی ؟😁
تو عکس؟
حدس میتونید بزنید:)

آره 
به نظر من نفر سمت چپ شمایى 😁
اشتیاه حدس زدید😊
اونی که داره به دور دست اشاره میکنه منم
- منطق ریاضی:
هر مسئله ای که دیدی آسون داره حل می شه
بدون راهِ حلت اشتباهه
چه منطق بیخودی!!!!!!!
خیلی از مسائل اسون حل میشن و فکر میکنیم اشتباهه!
اکثر تست های هوشم خیلی جواب های ساده ای داره ولی ما دنبال پیچیده ترین جواب هاییم
اها خدا نگهتون داره .
الاء خانم یک تالار گفتگو زدم ،ادرسشم گذاشتم وبلاگم ،نمیاى ؟ 
تشکر 
سر میزنم حتما
چه خوب! دوستیتون مستدام

میشه فونت وبلاگتونو یکم درست کنید؟؟؟خیلی ریزه به زحمت میشه خوند!
خیلی خیلی ممنونم


ببخشید:(
با گوشی مینویسم درشت میکنم از این به بعد
ممنون:-*
ممنون بابت تذکرت
:-) 
بخند عزیزم
چه دوستایی:))
عشق منه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan