دیوار نوشت های آلاء


مستند ایستگاه پایانی دروغ

مستند ایستگاه پایانی دروغ و دیدید؟؟؟

اگر ندیدید از اپارات دانلود کنید و ببینید😍😍😍

دلم میخواد به احترام اطلاعات ایران بلند شم و کف بزنم😍

دمتون گرم بچه های اطلاعات

خدا حفظتون کنه سربازهای گمنام امام زمان

این مستند از دیشب داره پخش میشه بعد از اخبار ۲۰:۳۰

فکر کنم فردا شب هم پخش بشه از دستش ندید

دلم خننننک شد😍😍😍

يكشنبه ۱۲ اسفند ۹۷ , ۲۲:۰۱ دخـترکــِ بی نام :))
حیف شد من ندیدم
تو اپارت هست حتما ببین
فر کنم فردا شب هم پخش کنه از دستش نده
من قسمت دوم ندیدم
مگه صبح دانلود کنم ببینم

من در عجبم از اینایی که هنوز طرفداریش می کنند
حتما ببینید
من منتظر قسمت های بعدیشم
اکثرهم لایعقلون
اونها دقیقا اون مثال حمارن که خدا گفته و از اون بدترن
فقط اون آخرش ک زم میو میو می کرد!
فقط اونجا که راجب پهلوی حرف میزد
یکی توئیت زده بود:
فک کنید شاهزاده ی ایران عروسک های دختراش رو چیده داره جولوشون سان میبینه
خدایا بسه دیگه!
😂😂😂😂😂😂😂😂
فکرشم نمیکردن انقدر مضحکه بشن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan