دیوار نوشت های آلاء


سبک زندگی

امشب شبکه سه پروفسور علی کرمی و اورده بودن 

من که برای اولین بار این صحبت هارو میشنیدم تو تلوزیون و واقعا جذب شدیم

شعارشون این بود غذای من دوای من،دوای من غذای من 

و میگفتن محصولات تراریخته چه بلایی داره سرمون میاره

و قراره سال اینده پنبه تراریخته تو ایران کشت بشه باید مطالبه کنیم باید جلو این کار و بگیریم 

و گفتن که بطری های یکبار مصرف چه خطراتی داره 

و اینکه وقتی چای و تو این لیوان ها مصرف میکنن هورمون های مردانه رو در اقایون از بین میبره

و اینکه تغذیه چقدر روی خلق و خو اثر داره حتی روی روح و روان

و ناامیدی چه بلایی سرمون میاره!!!!

تصمیم دارم از امشب واقققعا بخاطر سلامتی خودمم شده به شدت مواظب تغذیه خودم و عزیزام باشم

امید و تو خودم افزایش بدم

مثبت نگر باشم و امیدوار 

وقتی محصولی و خریدم جلدش و نگاه کنم روش تراریخته ننوشته باشه

تا اونجایی که میتونم ارگانیک زندگی کنم

و احادیثی که درباره تغذیست و بخونم و حفظ کنم و بهش عمل کنم

پ ن:پنبه تراریخته چه ربطی به ما داره؟این پنبه ها اسایل بهداشتی میشن مای بی بی بچه هامون میشن 

لباس زیرهامون حیشن تا اخرش خودتون برید دیگه،شرمنده .

#نه_به_تراریخته

#سبک_زندگی_ایرانی_اسلامی

کاش تو کشور ما هم مثل بعضی کشورها کشت تراریخته ممنوع میشد ...
گویا فعلا ممنوع هست!و اکثرا وارداتی هستن
و اینکه پنبه قراره کشت بشه که ظاهرا کاری بهمون نداره ولی ولی ولس
کشت تراریخته ظاهرا ممنوع هست ولی با مجوز رسمی ب ی سری از محصولات اجازه ی کشت میدن مثلا گندم

ی مقاله و ی فیلم واسه سال 2012 از ی کارشناس اسرائیلی بود ک میگفت طولی نمیکشه ک ما تو سفره های مردم ایران میایم و تو مهدکودک هاشون با ظرف های ما غذا به بچه هاشون میدن

حدود 2 سال پیش ی سری ظرف اود تو ایران ک توشون شکل های هرم غذایی کودکان بود و واسه مهد کودک ها توزیع شد
نتانیاهو هم چند وقت پیشا گفت ایران الکی ما رو تهدید میکنه وقتی ما تو سفره هاشون هستیم اینا کاری نمیتونن بکنن

(با عرض معذرت)حقیقتا مسئولین گاوی داریم:/
از گاو اونور ترن
ولی خودمون باید مواظب باشیم من تقریبا یکبار مصرف و ظروف پلاستیکی و حذف کردم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan