دیوار نوشت های آلاء


آسد کریم

دلم عجیب برای زیارت آسد کریم تنگ شده بود

اما بُعد مسافت بی انصافمون کرده من این سر کرج و ایشون اون سر تهران

سه ساعتی باهم فاصله داریم :'(

تا اینکه زنگ زدن و گفتن پنجشنبه ۸و نیم صبح جلو در حرم آسدکریم:'(

یادم اوند که سفارش کردن زیارتشون برابر زیارت امام حسین علیه السلام هست

انقدر آقان

انقدر بی معرفتم که یادم رفته بود یه کریم همین اطرافم هست و من گدای بدی ام

چند قدم اون طرف تر دوستای نازنینم

حاج احمد پلارک، صیاد شیرازی ،شهید همدانی ،شهید خلیلی نازنین غروب های بهشت زهرا قطعه شهدا دوستای هم رزمشون 

یکی تسبیح میده اش نذری میپزن

دلهایی که جا موندن از غافل شهدا 

اخ که واقعا بهشتِ

دلم عجیب گرفته برایتان

خدایا ممنونتم

به امید یه پنج شنبه خوب*_*


التماس دعا...
موفق باشید...
حاجت روا ان شاالله
ممنون
سلام :)
ان شاءالله
زیارت قبول
دل ما هم هوای سیدالکریم و گلزار شهدا کرد ...

به یاد ما هم باشین
سلام به یادتون بودیم 
ان شاالله تا قبل از سال تحویل برید
گدای بی معرفت...
(این جمله گذاشتم تو سبد خودم)
ببخش که گدایت بضاعتش کم است....
گدایی هم بلد نیستیم:'(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan