دیوار نوشت های آلاء


هدیه روز مادر+روز مهندس

یادش بخیر بچه که بودیم از اول سال پولامون و میریختیم تو قلک و روز مادر میشکستیمش تا مامان و غافلگیر کنیم

هیچوقت یادم نمیره اون روزایی که با اصرار و گریه و زاری منم راهی بازار میشدم و اظهار نظر میکردم...

الان خواهرزاده هام سن و سالی ندارن و بزرگترینشون12سالشه و همشون پسرن  

وقتی گفتم چی میگیرید برای مامان با دلسردی گفتن ما که هرسال با خود مامان میریم براش کادو میگیریم 

گفتم خالتون که نمرده امسال باهم میریم چشماشون برق زد و گفتن اخ جون و باهم مشورت کردیم که چی بگیریم^_^

باهم نقشه سری چیدیم تا ماماناشون و غافلگیر کنیم ...

پسرهارو باید با احساس بار اورد....

اقا پسرها از گرفتن هدیه برای مادرهاتون غافل نشید 

اقایون هدیه برای مادرخانم و خانم و مادر و فراموش نکنید 

حتی یه شاخه گل...

+مهندسای عزیز بیان روزتون مبارک

من از دیجی کالا برای مامان کیف پول گرفتم هنوز نیومده :(
مبتکر خرید اینترنتی هستی شمااا
😂 اره برای شماهم یچیز پسندیدم😂😂
من تو رو میکشمممممممم
نکنی این کارو
خیلی خوشم اومد از طرز فکرتون:)) این که هدیه خریدن و احساسی بودن را به پسر ها یاد بدیم

+درسته!فقط یه شاخه گل هم کافیه مهم به یاد بودنه:))
خودم با یه پسری زندگی میکنم که بهش یاد ندادن احساساتی بشه !!!!!

فکر میکنن همیشه باید کادوهای گرون بخرن 
نمیکنم ؛)
باریکلا
خفت میکنم اگه کاری کنی
حالا فکرامو میکنم :)🌷🎂😘❤
عشق منی
يكشنبه ۵ اسفند ۹۷ , ۰۹:۴۳ آقای سر به هوا :)
منکه سلیقه انتخاب ندارم فقط به خواهرم گفتم هرچی رفتی بگیری منم شریک کن!
خودتون هم برید خرید یاد بگیرید 
اتفاقا اقایون سلیقه خوبی دارن فقط اعتماد بنفس ندارن
فردا باید برای خانمتون کلی کادو بگیرید از الان تمرین کنید
روزتون هم مبارک
قراره مامان خودش گل انتخاب کنه :)
ای جان چه عالی
من اصولا ترجیح میدم خودم انتخاب کنم سورپیرایز کنم طرف و بعد اگه نپسندید خودش بره تعویض کنه
امروز با خواهرزاده ها برای مامانشون کفش چرم گرفتیم انقدر جسارت بخرج دادم😀امیدوارم خوشش بیاد
چرا رمز دار شد؟؟
بخاطر تصویرم
پسرا خیلی بااحساس تراز دختران..
خیلی زیاد احساسین ^.^
دیروز رفتم گلفروشی پرازپسرای نیم وجبی بود که اومده بودن واسه مادرشون گل بخرن: )
به نظر من دخترا با احساس ترن
البته نسل جدید دختر پسر نداره
الهی...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan