دیوار نوشت های آلاء


اعترافات آلاء

خدا جوووووونم میدونی عاشششششقتم

میدونی تمام هست و نیست منی

من و یه لحظه به خودم واگذار نکن دیگه

تو که ولم کنی غم من و با خودش میبره

نذار غم من و باخودش ببره دیگه،من گناه دارم 

من حیفم ،بدردت میخورمااااااا

مرسی که امشب دل درد نداااارم قربونت برم اللللهییییییییی 

عاششششقتتتتتتتم 

خدایا ممنون که هستی 

خدایا اگر تو رو نداشتم دق میکردم

این چند روزم میدونم چرا حالم بد بود چون نه قرانام و میخوندم نه نمازام و درست درمون میخوندم

به خیال اینکه باهات قهرم 

پرروام دیگه:)))

تو نادیده بگیر

اعتراف میکنم نماز نخوندن حالم و اصلا بهتر نکرد!!!!!بدترم کرد:'(

من بدون تو میمیرم

امشب اومدم اینجا اعتراف کنم و فریاد بزنم بگم غلط کردم

بگم اگر فکر میکنیم مشکلات داریم و چاره کار اینه با خدا قهر کنیم و بچه پررو بازی دراریم و نماز نخونیم حالمون بهترمیشه

سخخخخختتتتتدر اشتباهیم 

خدا نماز و عبادت و گذاشته برای همچین روزایی

تا غم مارو با خودش نبره:'(

خدایا از ته دلم میگم مرسی که هستی

خدایا شکرت که شیعه ام

شهادت مادر حضرت عباس هم تسلیت...

یا علمدار کربلا بحق مادرت گره از کار هممون باز کن به اذن خدا*_*

حضرت عباس خودم میدونم چرا انقدر باهام سرسنگینی غلط کردم برای اون قضیه حلالم کن♡

یکی از صفات خداوند کریم به معنای کسیه که نمیتونه نبخشه پس امیدوار باش
همین امیدواری پرروم کرده😁
:)
^_^
سلام :)
چه مناجات قشنگی !

آمین ...
سلام
قشنگ خوندید

آمییین

امیدوارم خدا به زندگیت یه نگاه قشنگ بکنه و همه چیز درست بشه:)
دلم هلاکه یه نگاهشه
سلام :) 

این قهر و آشتی ها هم قشنگه 
مهم همینه که برگشتی 
خدا مهربونه :)
سلام

این قهر ها هم الکیه !مثل بچه ها که قهر میکنن تا مامانشون نازشون و بکشه و خودشون و لوس کنن
خداهم منتظر برگشتن هممونه 
خداروشکر که نذاشت قهرمون طولانی بشه داشتم از دوریش دق میکردم
سلام
خوندن این راز و نیازای قشنگ حالم رو‌حسااابی خوب می‌کنه :) 

سلام
ایناواعترافات یه بنده پرروعه:)
من گریه کردم که:'(
فدای اشک چشمات عزیزدلم
:-) 💖
;)
خدانکنه :((
عزیزدلم...
عزیز دلم
مهم اینه برگشتی :))
برنمیگشتم برم گردوندن:)
خدا خیلی دوستت داره
باورش برامون سخته فقط...
ای در دلم نشسته از تو کجا گریزم
ای توبه ام شکسته از تو کجا گریزم
دل که گرفته و شکسته میشه یجورایی آزمایش خدا هم همراهش میشه تا ببینه آدمی چقدر صبوره و بنده...چقدر میتونه راضی به رضای خدا باشه... ان الله مع الصابرین...همانا خدا با صابرین است...اما خب ادمی ناشکریش زیاده، توو مراحل سخت کفرگویی و کفر عمل کردنشم زباده...اینا مهم نیست...مهم برگشتنه که تو کردی... 
باز آ باز آ هرآنچه هستی بازآ
صدبار اگر توبه شکستی باز آ
در جوانی پاک بودن شیوه پیغمبریست
ورنه هر گبری زپیری میشود پرهیزکار...
خدا کنه تو جوونی خدا حفظمون کنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan