دیوار نوشت های آلاء


کابوس های وحشتناک

این دردها کلافم کردن 

دل پیچه های وقت و بی وقت 

اینکه شب ها تا سرم و میذارم روی زمین دردهام هجوم میارن و مغزم ازم میپرسه این درد قراره تا کی باهات باشه

و دلم جواب میده تا اخر عمر

مغزم ازم میپرسه تا کی میخوای عمر کنی

و دلم میگه با این اوضاعی که من میبینم امیدی نیست

و امیدم میگه ناامید نشو 

و دردم شدید تر میشه....

فقط میگم خدایا برگردم به شش ماه پیش وقتی که سالم بودم یه بار دیگه قربون خودم برم یه بار دیگه خودم و ببینم و دلم برای روزای بدون دردم تنگ شده....

یعنی دیگه من رنگ سلامتی و نمیبینم چه کابوس وحشتناکی:'(

و میرسم به حرف مولا علی که میگه چندتا نعمت تا از دست ندی قدرش و نمیدونی

امنیت،سلامتی،جوانی

تازه قدرت و میدونم سلامتیه از دست رفتم...

فقط باید معجزه شه

خیلی وحشتناکِ ...
منم‌بارها بخاطر اون چیزی ک تو میدونی هی میگم ینی قرار نیست اینا محو شن؟ خوب شن؟ 
کاش برگردم به تابستون سال قبل تر...
هی خداروشکر کنمو از خودم ایراد نگیرم...

امیدوارم اذیتت نکنه کم کم خوب شه، باید خیلی مراقبش باشی تا اذیتت نکنه:)
خیلی وحشتناکِ واقعا...
بازم خداروشکر چیزی که میترسیدیم سرت نیومد
مراقبم هستم اذیت میکنه 
امروز ارامش داشتم قرص آرام بخش هم خوردم اما اذیت داره میکنه
از خدا میخوام یه روز امیدت بیاد به دلت بگه دیدی گفتم ناامید نشو آلاء بانو !؟
منم از خدا میخوام
امیدوارم خیلی زود خوب شی 😞
ممنونم عزیزم
سه شنبه ۲۳ بهمن ۹۷ , ۱۰:۲۳ آقای سر به هوا :)
نمیدونم چی بگم:(
•_•
ان شاءالله هر چه زودتر خوب خوب بشی آلاء عزیزم 
سلامتی نعمته بزرگیه 
خدایا شکرت ببخش اگه یه وقتهایی ناشکری گفتم 
ممنونم عزیزم
واقعا..
منم شکر سلامتی اعضای دیگم و بجا بیارم 
پایی که هنوز قوت داره چشمی که میبینه گوشی که میشنوه....
چرااا چی شده؟ علتش چیع؟ دکتر رفته ای؟
یه مشکل روده 
یه پام مطب دکتره یه پام تو آزمایشگاه
:( من وقتی عصبی میشم روده عصبی تحریک پذیرم یه جوری درد میگیره که نفس نمیتونم بکشم خیلی بده ایشاالله زود خوب بشی
منم باید تو ارامش باشم:)
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۹۷ , ۱۵:۵۸ 🍊دخترِ پرتقال🍊
:) 
^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan