دیوار نوشت های آلاء


این همه نفهمی درد داره واقعا!!!!

پدر مادرش مستاجرن و چند وقت پیش مادرش از گرون شدن اجاره خونه صحبت میکرد

دخترش برای جهیزیه 20ملیون پول یخچال داده!!!!!فقط یخچال!!!!حالا ساید سامسونگ نمیگرفتی نمیشد!!!!!!!!!

این همه خر فهمی درد داره واقعا!!!!

سلام
امون از چشم و هم چشمی و توقعات بالا ...
سلام
امان امان واقعا!!!!
همین پدر و مادر این پول را برای دختر خرج کردن، چرا؟ برای دید دیگران، این دیگران کیا هستن، ۷-۸ نفر دوست و آشنا
مادرش به زور از این و اون قرض میکنه و پدرش دنبال وام که توقعات دختر و براورده کنن!!!!
فقط برای چشم مردم
به نظرم یه دختر اصیل این کارارو نمیکنه
یک خانواده اصیل چنین دختری تربیت نمی‌کنه و ثانیا به فرمایشات چنین دختری عمل نمی‌کنه
اصالت خیلی مهمه
واقعا ؟؟؟؟ بیچاره مامان باباش :/
اره واقعا
تختش هم 7ملیون گرفته بود و ابن هارو با افتخار تعریف میکنن!!!!
بیچاره پدر دختر…
بیچاره
یخچال گرونه خب. چند باید باشه مگه؟!
ساید بای ساید ضرورتی نداره
مارک سامسونگ هم ضروریتی نداره
یخچال های الکترواستیل یخچال های خوبی ان
من دوسال پیش 1.800گرفتم الان دوبرابر هم شده باشه میشه 3تومن
اختلاف قیمتش خیلیه
دوشنبه ۲۲ بهمن ۹۷ , ۱۸:۴۸ آقای سر به هوا :)
من بر اساس حرف یه بنده خدایی یه مدت به جهزیه دسته دوم فکر میکردم:|
20میلیون؟خرج یه ساله:/
دست دوم هم نیاز نیست ضروریات گرفته بشه و خیلی ساده و شیک
من که دلم نمیاد رو تخت ۷ میلیونی بخوابم 😂😂😂
من دلم نمیاد از روش بلند شم😁فقط میخوابم
باید مردم بگن این دختر خانم ۲۰ میلیون پول یخچالش هست 
اونم قیافه بگیره 
واقعا که پوووووف 
به من که گفتش چپ چپ نگاش کردم گفتم خیلی کار جاهلانه ایه!!!
عوضش چش دراره:))
😂😂
ما که چشممون در نیومد 
هممونم گفتیم کارش واقعا زشت بود 
به پدر مادرش رحم میکرد!!!!
ما فامبل دامادیم:)
مثال واضحش خانواده خودمون.
با اینکه همه میگن فلان و بهمانن نمیگم جهیزیه کم میدیم ولی درحد عادی میدیم!
ولی یکی از فامیلمون همییییشه میگه نداریم و فلان و بهمان!اونوقت سالی سه چهارتا مانتو و چند جفت کفش و بهترین لباس را واسه دخترش میخره
تازه دختر ۱۵ساله اومده واسه جهیزیه که از الان دارن واسش میخرن بیشترین توقع را داره.
گاهی اوقات با خودم میگم اگه خدا روشکر دستمون به دهنمون میرسه واسه اینه که به اندازه نیازمون خریدیم...
این جور ادما میخوان کم بودهاشون را با پول خرج کردن جبران کنند.
خودمم گاهی شاید تو خرید لباس زیاده روی کنم🙈وقتی قیمت یه لباسی مناسب باشه و دوسش داشته باشم و بهش نیاز داشته باشم میخرمش
ولی الان با این اوضاع اقتصادی خیلی کنترل شده خرج میکنم و خرید هام از خونه پدرم خیلی خیلی کمتر شده
همسرم و بانک نمیبینم 
اینکه زودتر جهیزیه بگیریم و هم میپسندم کم کم پول دستشون میاد میگیرن ولی به شرطی که عاقلانه خرید کنن
نه جاهلانه
الان بیشتر اهداف چشم مردمه!!!!!میخرن که پزش و بدن نه اینکه لذتش و ببرن
عنوان رو که دیدم یاد این جمله افتادم بعضیا میفهمن که نفهمن اما نمیفهمن که میفهمیم نفهمن (کاملا بی ربط)😐
آنکس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابدالدهر بماند
الان ارزونترین یخچال اونم فقط ایرانیش بین ۷ تا ۱۰ میلیون تومامه !!
و البته روز به روز و بخصوص همین که بهمن تموم بشه گرونتر از این قیمت هم خواهد شد متاسفانه !!
اما واقعا ساید بای ساید کلا وسیله ی به در نخوری است :| نه جای درست و حسابی داره نه هیچی :| الکی ظاهرش مثلا  خوبه :|

سلام 
و وقت تان خوش :)


سلام
واقعا یه نوعروس یخچال ساید و دوقلو به کارش نمیاد
اینها فقط بخاطر چشم مردمه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan