دیوار نوشت های آلاء


اشفتگی های ذهنم

بسم الله النور

چند روز پیش انگار یکی گفت تلوزیون و روشن کن،روشن که کردم یه اقایی گفت مقام رضا از مقام تسلیم بالاتره!

توی تسلیم شما خودت و میبینی

مثل من که یه مدت تسلیم بودم!!!!وقتی فهمیدم مریضم و دیگه درمان نمیشم سِر شدم گفتم تسلیم دیگه هربلایی سرم میاری بیار

یکم که گذشت گفتم راضی ام به رضای خودت....هرچی که تو بگی

و گفت مقام صبر از رضا بهتره چون تو راضی بودن هم منیت هست!!!خودت و میبینی

و صبر و تعریف کرد و گفت صبرجمیل چیه و ...

همینطور که تو فکر بودم یه سیلی انگار زده باشه بهم

گفت خدا میفهمه کی لاف میزنه کی واقعیه اعمالش....

دیدم تسلیم و رضام لاف بوده

وقتی سرش غر میزدم 

وقتی به بهونه تسلیم بودن باهاش کاری نداشتم

وقتی یکم ولم درد و برد بالا صدام و براش بردم بالا

خدایا اقرار میکنم که کم اوردم نه صبورم نه تسلیمم نه راضی ام

خدایا به شدددددت بهت نیازمندم

به شددددددددددددت کم اوردم

و شدیداااااااا درد دارم....خیلی خستم....کم آوردم😢

سلام
واقعا سخته...
نمیدونم .ادم چطور واکنش نشون بده تا خداوند راضی باشه...
سلام
خدا به دل هامون آگاهه باید قلب و عملمون یکی بشه تا خدا راضی بشه 
و سخته
درد من طبیب من دوای من خدای من...
خدای من خدای من
يكشنبه ۲۱ بهمن ۹۷ , ۰۰:۵۰ دخـترکــِ بی نام :))
مریضی اجی؟؟
بلی عزیزم
يكشنبه ۲۱ بهمن ۹۷ , ۰۱:۲۶ دخـترکــِ بی نام :))
میتونم بپرسم چ بیماری ! ببخش
IBD
بیماری خود ایمنی روده
روده خودش خودش و لت و پار میکنه:)
خاک بر سر خوبم نمیشه دست بردارم نیست این کار و انقدر ادامه میده تا خیالش راحت بشه روده از بین رفت و میره سراغ بقیه دستگاه گوارش
شیرین ترین تعریفی بود که میتونستم بگم
يكشنبه ۲۱ بهمن ۹۷ , ۰۱:۳۶ دخـترکــِ بی نام :))
عزیزدلم انشاءلله ک خوب میشی
اللهم صلی الله محمد وال محمد وعجل فرجهمـــ
ب نیت زودی خوب شدن اجی خوبم😊❤
ان شاالله
ممنونم عزیزم
صبر و صبور بودن بزرگترین حلال مشکلاته
بین لاف و حقیقت گیرم....
نمیدونم اداست یا واقعیته
يكشنبه ۲۱ بهمن ۹۷ , ۰۹:۴۲ آقای سر به هوا :)
کامنت دختر بی بی...
بی نام منظورتونه؟
گر طبیبانه بیایی به سر بالینم
به دو عالم ندهم لذت بیماری را ...

خدا همیشه یاورتون ان شاءالله
ای خدا:'(
آلا عزیزم ...
عزیزدلمی
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء؟؟؟؟
خدا صبر و سلامتی بهتون بده:)))
ان شاالله
الهی آمین
:'( 
:')
سلام
ببخشیدا اهتکار صحیح نیست احتکار درسته
اربا اربا صحیح نیست عربا عربا درسته
ولی در کل پستتون مورد تاییده
سلام از قصد اشتباه نوشتم استاد هم اظهار نظری داشته باشن تو وبلاگ ناقابل ما😉
اربا اربا درسته 1_1مساوی:)
لطف دارید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan