دیوار نوشت های آلاء


خدا بد نده

هرکس میگه خدا بد نده

با یه حالت ریلکسی میگم خدا هیچوقت بد نمیده!

از اولین روز مریضیم مواظب زبونم بودم به خدا حرفی نزنم

و هر وقت خواستم بگم خدایا چرا من ؟؟؟

لب دوختم و گفتم تو نه !!!پس کی؟؟؟

به عزیزترینام فکر کردم گفتم حاضر نیستم خار تو پای کسی بره 

و سکوت کردم ازش نپرسیدم چرا من

اون روز وقتی جواب کولونوسکوپی و فرستادم برای مریم تا خواهرش ببینه گفت آلا کرون شدی

همونجا زجه زدم ،زدم تو سرم فریاد زدم...

دیگه طاقت نیاوردم گفتم خدا خیلی بی انصافه 

از اون روز همش از خدا خجالت میکشم و روزی هزار بار میگم غلط کردم بهت اونجوری گفتم

قدیما میگفتم 

یا رب مرا مبخش عذاب کن       بخشایش تو مرا جسور کرد


الان دیگه جرات ندارم بگم مدام میگم

 ببخش ....برای هر گنه استغفرالله

فقط با تو حالم خوبه خدا...

بمون برای تک تک لحظه هام

سلام
دیروز خبری ازتون نبود ...

خیلی قشنگ بود مخصوصا اون بیت زیبا!
سلام 
تو برنامه هام فاصله گرفتن از گوشی هست...

دیگه جرات نمیکنم اون شعر و زمزمه کنم
قبول دارین آدم به وبلاگش اعتیاد پیدا میکنه !:)
شاید...
خوش بحال اونهایی که دربند هیچی نیستن
رهایی ام ارزوست
:-( 
:)
آره ... رهایی
بلی
شنیدم یه روایتی هست میگن یکی خیلی بیمار بوده،یکی از معصومین میان بالای سرش و میگن چی شده  فرد بیمار میگه از خدا خواستم هر گناهی کردم تو همین دنیا تاوانشو بدم و پاک بمیرم و بعدش بیمار شدم به شدت. حضرت گفتن خواسته ات درست نبوده و خدا انقدر الرحم الراحمین هست که باید میگفتی خدایا منو ببخش و این دنیا و اون دنیا رو محل آسایس و ارامشم قرار بده
گاهی خودمون اشتباه از خدا میخوایم
گاهی هم لازمه شاید😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan