دیوار نوشت های آلاء


تاول

و تو چه میدانی تاول چیست؟!

این شبا فکر و ذکرم پیش جانباز های شیمیاییِ

دلم میخواد برم و بهشون بگم الهی برای تک تک تاول هاتون من بمیرم😭

صورتم شدیدا خارش داره میترسم متورم شه دست نمیزنم الان لمس کردم متوجه تاول ها شدم هنوز جرات نکردم برم جلوی آینه...

یاد حرف دکتر میفتم این مریضی پوست و مو و کلیه و کبدت و از کار میندازه...روی اعصابت به شدت تاثیر داره....

از کبد و کلیه هام خبر ندارم اما پوست و مو و اعصابم از کار افتاده

خدایا......تحمل ندارم دیگه

باید هرچه سریع تر برم تیکه برداری اوضاع خیلی خرابه 

میترسم خدا میترسم از اینکه بگن زخم تمام دستگاه گوارشم و گرفته

نذار بگیره نذار😭😢

منم گاهی دوست دارم درد ها و رنج های یک نفر رو برای چند لحظه که شده خدا بده به من:(((

من الان همزمان چندین درد و دارم میکشم 
خیلی سخته
از خدا چیزای بهتر بخواه
من خودم درد واسه کشیدن دارم اما گاهی وقتی یه نفرو میبینم که داره درد میکشه میگم خدایا نمیشه الان بجاش من درد بکشم؟
الهی دردات تموم بشه و بخوره تو سر آل سعود
الهی درد هممون خوب بشه
منم حاضرم خودم همه دردارو بکشم اما گزندی به دوستام نرسه

سلام 
عزیزممم :((
از این به بعد سر نمازام و دعاهام بیادتون هستم .
ایشالا خدا بهتون سلامتی بده🙏
سلام مهربون
خیلی خیلی محتاج دعام خیلی 
سلام الا جون انشالله خوب میشی روغن بادوم تلخ برای خارش خوبه :-( 
سلام مهساجان
فعلا موجود نیست اما امتحان میکنم حتما
کلی آدم اینجا دعاگوی تو اند. مطمئن باش خوب میشی :)
ان شاالله
ممنون از همتون
این عارضه چجوری بوجود اومد؟ :(

ان شاءالله حالت خوب بشه و تاج سلامتی روی سرت بمونه
این عارضه چجوری بوجود اومد؟ :(

ان شاءالله حالت خوب بشه و تاج سلامتی روی سرت خودنمایی کنه
حتما باید یه پست راجبش بنویسم،بچه ها یه خود مراقبتی کنن سرشون نیاد


ان شااله
ترس از بیماری از خود بیماری بدتره ، تسلیم نشو
ما دعا میکنیم برات
اره واقعا ترس از تخلیه رودم ترس از کیسه گذاشتن 
از ترس میگذره گاهی و به وحشت میرسه
ممنون ازتون
عزیز دلم، نمیدونم چی بگم، ان‌شاءالله که خیلی زود خوب بشی، ما هممون برات دعا میکنیم :*
از وضعیتت بنویس که بدونیم بهتری:*
سلام فرشته مهربون

اگه کهیرا و تاولا دست از سرم بردارن حتما میام و بر طبل شادانه میکوبم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan