دیوار نوشت های آلاء


آشششش🍲

 میدونید اسم آشپزخونه از کجا اومده؟؟؟

قدیم ها بیشتر غذاها آش بود و تو ایران تنوع آش بسیار زیادِ

و بسیار مقویِ😍😍😍😍مامانم این و زیاد میگه منم یاد گرفتم

خلاصه که اسم آشپزخونه از اینجا گرفته شده حتی دهخدا نمیدونسته اما شما از من بپذیرید

چرا نگفتن برنج پزخونه یا املت پز خونه یا آبگوشت پز خونه حتی ساندویچ پز خونه

پس آش پز خونه جاییِ که توش باس آش پخت نه فست فود و املت و غذاهای یه دیقه ای

 تصمیم داشتم امروز آش بپزم از دیروز سرگرم بودم

به پاک کردن و گرفتن نفخ حبوبات هر یک ساعت بهشون سر میزدم و اب میگرفتمش

اخر شب هم حبوبات و پختم و صبح رفتم سبزی گرفتم و شستم و خرد کردم و سیرداغ و پیاز داغ و مشغول شدم حسابی

آش هم نمیشه برای دونفر بار گذاشت هرکار کنی زیاد میاد زنگ زدم ابجی هارو دعوت کردم مامانینا رو دعوت کردم گفتم بیاین دور هم یه آش بزنیم اون ها هم قبول کردن و دور هم جمع شدیم و کیف کردیم

خلاصه که مواظب این میراث گرانبها باشیم و نذاریم به خاطره ها بپیونده 

نذاریم نسل اینده به اش پز خونه بگم پیتزا پز خونه


پ ن:فرصت نشد از آش خودم عکس بگیرم این تصویر و گذاشتم حق مطلب ادا بشه

ای جان کدبانو هترمند
به منم یاد بده از این چیزا
شما که خودتون کدبانویی تاج سری
دستور و ادامه این پست مینویسم
کی من؟ 😲😲😲
جوک میگی؟  😂😂

منتظرم ^_^
چشم عزیزم
به به ! چی بیشتر از خوردن یه آش داغ و خوشمزه با خونواده می چسبه؟ هیچی! :))
خوبی آش همینه دیگه .‌آدما رو دور هم جمع میکنه :) 
موفق باشین و شاد 
واقعا هیچی
یکی دیگه از علت های جمع بودن جمع قدیمی ها همین آشِ
ممنونم
یه کاسه با مخلفاتِ زیاد لطفاً :)))
تو کجایی ای رفیق
بیا کلی از این خوشمزه ها برات بپزم
یه گوشه دارم دق می‌کنم :) تو بیا پیشم
خدا نکنه دق کنی 
دشمنات دق کنن
الهی که به زودی بیام فدای دلت بشم الهی
انقدر آش دوست دارم که اگه تو خونه باشه صبحونه و شام و ناهارم آشه...البته فقط آش رشته با کشک و پیاز داغ
:)))
منم عاشقشم
ولی کشکـ و ماست نمیزنم میگم طعمش عوض میشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan