دیوار نوشت های آلاء


مرور خاطرات بامزه

 همسایه دیوار به دیوار ما تو حیاطشون یه درخت انجیر دارن که فکر میکنم سی چهل سالیش باشه

 خیلی هم بار میده هرسال و انجیرهاشم بی نظیره

محلِ ما یه محلِ قدیمیِ کلی خاطرات مشترک داریم باهم

و مثل یک خانواده ایم 

همسایه عزیز من و همیشه میفرستاد بالای درخت تا انجیر بچینم و مربای انجیر درست کنه

من از مربای انجیر بدم میاد😐

این خانم دوتا بچه داره و چهارتا نوه

یادمه وقتی بالای درخت بودم یکی دیگه از همسایه ها پرسید چرا بچه های خودت نمیرن بچینن؟؟؟


گفت اخه میترسم بیفتن طوریشون بشه😐😐😐😐


من بدل کارم مگه مادر من؟!!!!!!!!!!!!

دلم میخواست خودم و از اون بالا پرت کنم پایین...

یادمِ از سال بعدش دیگه نرفتم بالای درخت انجیرا موندن رو درخت خشک شدن😔😭

البته شاید چون دیگه ۲۰سالمم شده بود و کاملا به کوچه اشراف داشت هم یکم حیا کردم😂😂😂


ببخشید یکی دو روزی خوب نبودم پست غمگین گذاشتم و خاطرتون و مکدر کردم 

😂😂🤦🤦
میفهمم چی میگی خواهر
من هیچ من نگاه من پوکر
سلام :)
عجب! تو رو میفرستاد بالای درخت تا بچه های خودش چیزیشون نشه !!

فکر نمیکردم بالای درخت هم میرفتین :)
سلام

خیلی دلسوز بود واقعا برای بچه هاش البته

میگفت هرچی دلت میخواد بالای درخت بخور ولی هیچی بخگهم نمیداد پایین درخت😂😂😂

خیلی خیلی شرور بودم☺☺

هنوز هم بالای درخت میرم البته
برای بچه هاشون دلسوز بودن برای شما نه..
دقیقا😅😅
تا کلمه همسایه ی دیوار به به دیوار رو دیدم تعجب کردم . خیلی اتفاقی پست جدید من هم در مورد همسایه ی دیوار به دیواره !
چه جالب
ما با همسایه های دیوار به دیوار خاطرات زیادی داریم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan