دیوار نوشت های آلاء


پس از بی حوصلگی (ادامه پست قبل)

بسم الله النور

بعد از اون پستی که اینجا نوشتم زنگ زدم بع رفیق شفیق که دعوتش کنم له یه ناهار دونفرِ

گوشیش خاموش بود 

گفتم لابد امروز میخواد استراحت کنه

که نیم ساعت بعد زنگ زد و گفتم کجایی

گفت خونه 

گفتم برنامت چیه؟

گفت میخواستم بیام پیش تو بعدش بریم گلزار شهدا

گفتم اتفاقا منم میخواستم دعوتت کنم بعد بگم غروب بریم گلزار شهدا

تا این حد دلامون بهم وصلِ

رفتم تو آشپزخونه و مشغول کار شدم

دم نوش هارو چیدم و گفتم دم نوشش با من نباتشم با تو😂😂😂😩(یه عصر خوب ماکان بند)

با عشق پریدم تو اشپزخونه ،من از اونام که وقتی وارد آشپزخونه میشم غصه هام و پشت اپن میذارم و وارد میشم😜

بقول اقای سر به هوا وقتی حالم بده با اشپزی حالم خوب میشه😅

بچه هاااااااا 

تهش میدونید چی شد؟؟؟؟؟؟؟

رفتم حیاط دیدم داره برف میاد*_*

خداجون میدونستی عاشقتم

به به به تو این هوای سرد میچسبه ها !
التماس دعا :)
تو برف حتما

چقدر محتویات قندونتون باکلاسه.
چه دمنوش های باکلاس تری.
من رو هم دعا کنین بی زحمت، بگین مبهم سلام رسوند😊😊

محتویات نمایشیِ یکی بخواد بخوره میزنم رو دستش😂😂😂😂😂میگم جیزه (شوخی)
دم نوش هام از اوناست که تلوزیون تبلیغ میکنه نخرید بیخوده😂
داره برف میاد شاید بریم شاید نریم
دعا کنید بشه بریم

😞😞حتی یک دونه از اون رنگی رنگیا؟؟؟
من دمنوش نمی خورم، فقط کافی میکس😎😎
شده با دود، شده با پست پیشتاز، شده با کبوتر نامه بر، خلاصه سلام منو برسونین.

یدونه اشکال نداره
فقط گغ گاوزبون
حتما سلام میرسونم عزیزم
اونجا داره برف میاد!

من پارسال تو برف سنگین رفتم گلزار شهدا خیلیم شلوغ بود ...
بلی همین الان شروع به بارش کرد بعد از تماشای استوری ها پریدیم حیاط طیطیم برف میاد

صبح هوا عالی بود دوست جان لباس مناسب برف تنشون نیست شاید نریم

اگه شهدا دعوت کنن میریم ان شاالله
رفتی عزیزم؟برای متم دعا کنیا
بله صبورا جان 
اتفاقا گفتیم به یاد همه بچه های بیان
بررررررفهه!!! ینی چی عاقا من اعتراض دارم کرج بیاد اینجا نیاددددد....
آلااا منم برف میخوام که😂😭😭😭
این حکمتش اینه که اگه دلت برف میخواد باید پاشی بیای پیش من
والا
چرا برف بیاد پیش تو ،تو بیا پیش برف
اون روزی و میبینم مهمونم باشی و برات آلو مسما بار بذارم:)
مرسی عزیزی

منم با لاله میام:))
بیاید قدمتون رو تخم چشمام😍😍😍😍😍😍😍
نگوو قلبم میره😍😍😍

آلومسماااا😍😍😍 چ خوبِ یادته 
امروزم خواستم بذارم
هربار بذارم میگم کاش دوست جونیم اینجا بود
 پیازم کم بود نشد وقتمم کم بود
عزیز دلم ای مهربون من فدای تو بشم چشمت به جمال حضرت مهدی (عج) روشن فدات بشم
قربون تو برم اللللههههییییی
ای جاااانم
عجب عصری شده:)
خداروشکر روز  خوبی بود با اولین برف هم بهتر شد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan