دیوار نوشت های آلاء


یوگا

به مناسبت شب یلدا تو باشگاه جشن داشتیم 

کلاس یه طور متفاوتی بود

انرژیش هنوز تو وجودمه

چهار پنج تا اهنگ انتخاب کنید 

اروم تند اهنگ هایی که دوست دارید و پر از انرژی ان

پلی کنید 

با اهنگ ارتباط برقرار کنید هر کاری دلتون میخواد اون لحظه انجام بدید تو تنهایی خودتون

یه جور سرمستی 

با رقص فرق داشت 

تو رقص شما مواظبی خراب نکنی انگار همه نگات میکنن

دستات و رها کن چرخ بزن شاد باش لبخند بزن 

یک ربع بیست دیقه این کار و انجام بده و به هیچی فکر نکن

انقدر انجام بده که مطمئن بشی ذهنت خالیه

بعد پاهات و اندازه عرض شونه باز کن دستات و به زمین نزدیک کن

نفس عمیق بکش بازدم بگو او انرژیت و خالی کن کم کم بیا بالا 

به کمر دراز بکش و به حال خوبت اگاه باش


چه خوب 
اهنگ ها رو داری الاء جان ؟
اهنگ ها کاملا اختیاری
اهنگ هایی که خودت دوست داری
تلگرام برات میفرستم
ممنون عزیزم 
فدات
سه شنبه ۲۷ آذر ۹۷ , ۱۶:۰۱ آقای سر به هوا :)
من نصف میشم بخوام همچین انعطافی از خودم نشون بدم!
انعطاف انچنانی لازم نداره
باید نرم و سبک بشید
مرسی که تجربه ات رو گفتی
وچه قد برام لازمه:)))
عالیه الان خودم انجام میدم دوباره
همیشه انرژی داشته باشی عزیزم 
همچنین گلم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan