دیوار نوشت های آلاء


امام حسنم

خودتون میدونید چقدر عاشقتونم 

خودتون میدونید چقدر بهتون ارادت دارم

میدونم این خط خطی های من به دستتون میرسه

اقای مهربونم دکترا گفتن نمیتونم بچه دار بشم

اگه صلاح و مصلحتمه اگه لیاقتش و دارم 

خودتون یادمون دادید ازتون بخوایم مگه نگفتین نمک غذامون و از شما بخوایم

هم جواری با رسول الله و میخوام 

فرزندی میخوام که کنیز زهرا و غلام شما باشه

یه همچسن شبی نذر کرده بودم اگه پسردار شدم اسمش و بذارم محمدحسن

به عشق رسول الله و شما 

خواستم امشب دوباره یاداوری کنم....

اگه امشبم بگذره و خدا برام ننویسه سلامتی و شفاعت من میمیرم....


حاجت روا بشی عزیزم 
ممنون گلم
الهی هرچی تو دلته براورده به خیر بشه برات
التماس دعا:)
الهی نظر لطفی کنن بهت و هرحاجتی داری براورده کنن
امیدوارم کریم اهل بیت بهت نظر کرم و رحمت داشته باشه عزیزم..
ممنون گلم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan