دیوار نوشت های آلاء


دنیا به اخر نرسیده قسمت دو

رفتم برای ثبت نام دانشگاه گفت دیر اومدی خیلی دیره

گفتم میخوام روانشناسی بخونم

گفت:آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟؟؟

روانشناسی و بدون کنکور ثبت نام نمیکنیم

گفتم :نعععععععععع این قراااااررررمووون نبود

خلاصه که تصمیم گرفتم این یکسال و دنبال کارهایی برم که حال دلم و خوب کنه

شاید نظرمم راجب رشته ای که انتخاب کردم عوض بشه

خدایا حال خوب و خوب زندگی کردن یادمون بده میسی

:))
موفق باشی عزیزم
ممنون گلم
روزای خوشی تو راهه آلا جان،من مطمئنم عزیزم⁦^_^⁩
امیدوارم
يكشنبه ۱۳ آبان ۹۷ , ۱۲:۱۱ آقای سر به هوا :)
ترم بهمن نیمه دی ثبت نام نمی کنند مگه؟
نه 
من کنکور ندادم میخواستم بدون کنکور برم 
روانشناسی باید کنکور داد
کنکور نمیخواد 
دوستم بدون کنکور ثبت نام کرد 
البتع دانشگاه ازاد گفتم که 
ن‌پیام نور!
اما پیام نورم با سوابق تحصیلیه
من رفتم دانشگاه فاطمه گفت روانشناسی و بدون کنکور ثبت نام نمیکنیم
اخه تو سایتام نگاه کنی نوشته بدون کنکور ثبت نام میکنن 
روانشناسی حقوق مدیریت مهندسی پزشکی ......
نمیدونم والا دانشگاه اینجا که گفت ثبت نام نمیکنه 
گفت مدیریت و علوم سیاسی و علوم تربیتی و ادبیات و بدون کنکور ثبت نام میکنیم
شاید علمی کاربردی و سایتا زدن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan