دیوار نوشت های آلاء


فوبیا

چقدر بده که فوبیای همه چی پیدا کردم

فوبیای بیرون رفتن از خونه

چه تا مرکز خرید باشه چه رفتن به کلاس و کافی شاپ 

تنها وسیله مطمئن برام قطاره

چون سردیس بهداشتی داره:'(

دیگه هروقت دلم بخواد نمیتونم برم شمال 

باید ببینم قطار کی جای خالی داره

خواستیم ماشین بگیریم که قیمت ها سر به فلک کشید و هزینه درمان من هم اضافه شد

فعلا با این فوبیا باید سر کنیم

بی همگان به سر شود بی فوبیا به سر نمیشود 

تو کانادا تو خیابون ها سرویس های بهداشتی ای گذاشته شده برای افراد مبتلا به کولیت

وقتی میرم بیرون دلم میخواست تو کانادا زندگی میکردم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan