دیوار نوشت های آلاء


دلم شکسته

مفصل هام به شدت درگیر شدن 

امروز ده باری پله هارو بوالا و پایین رفتم 

به خواهرزادم گفتم برو طبقه بالا برام وسیله بیار و داداش خرم شروع کرد داد و بیداد کردن چیه به همه دستور میدی

مریض شدی کارهات و انداختی گردن این و اون 

یارو سرطان داره داره زندگی میکنه یه ذره ته رودت زخمه آی من اینجوری ام عضو انجمن شدی 

بزرگش کردی

برو یکم سر رودت و بررن بیا خونه الکی این همه مسخره بازی نداره

میگم نمیدونی چی میگی برای خودت

بخاطر مامان گفته بودم یک سال دیگه خوب میشم اعصابم خورد شد و گفتم پیش سه تا فوق تخصص عالی رفتم و همه میگن لین یه بیماری لاعلاجه که نمیشه بهش دست زد

 گفتم ولم کن بابا

اره فاز افسردگی گرفتی...

گفتم من کجا افسرده ام شماها با این حرفاتون فقط بلدید دل ادم و بشکنید

من فقط اینجارو انتخاب کردم برای خالی کردن خودم 

حتی تو اوج درد حرفی نمیزنم وقتی روده هام میپیچه به هم فقط نهایتش یه آخ کوچیکی میگم و وقتی کسی متوجه بشه و بگه چی شد میگم هیچی یه تیر کوچیک بود:)

خدایا تو شاهد باش تو شاهد این روزا باش فقط

کسی که سرما خورده این حرفارو بزنی میمیره 

دلم میخواد برم جایی که هیچکس نباشه بیزارم از همه

جمعه ۱۱ آبان ۹۷ , ۱۶:۲۰ مریــــ ـــــم
شاید از روی دلسوزیشه
فقط بلد نیست نشون بده
همه اینها با داد بود
شاید اگر لحن اروم بود میشد گفت دلسوزیه
شاید میخواد اینطوری بهت روحیه بده. میخواد خودتو جمع کنی... نمیدونم...
من جمعم 
کاری نمیکنم کسی جمعم کنه
جمعه ۱۱ آبان ۹۷ , ۲۲:۴۶ آقای سر به هوا :)
فقط بابت پست قبل بگم که حق دارن نگران تغذیت باشن!
من اصلا اونطور که بقیه فکر میکنن نیستم...
اتفاقا دکتر گفته باید همه چی بخورم چون مشکل جذب دارم و مدام افت فشار دارم:)

شنبه ۱۲ آبان ۹۷ , ۰۴:۴۳ آقای سر به هوا :)
عه!
پس به اسم شوهرت یه تیکه میاوردی خونه میخوردی:))
شوهر حضور داشت و مثل گوریل میخورد=))
همه فامیل بودن نمیشد بگمم خونه مهمون دارم=))
بیمار بیشتر از دارویی به توجه نیاز داره امیدوارم اطرافیان اینو متوجه بشن
البته خیلیا توجه رو با دلسوزی هم اشتباه میگیرن که اونهم بدتره
واقعا توجه نمیخوایم
اگه درمون نیستن درد نباشن
هیچی اندازه زخم زبون ادم و نابود نمیکنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan