دیوار نوشت های آلاء


خوف و رجا

 دقیقا بین خوف و رجا قرار دارم

نمیدونم این مشکلات بلاست یا آزمایش

تغیرالنعم شده یا مصلحتِ

نمیدونم خیرم تو این بیماری یا شرم

واقعا نمیشه مطلق گفت آزمایش الهیِ و نمیشه هم مطلق گفت بلای آسمانیِ

برمیگردم به گذشته و تمام کارهام و مرور میکنم

ظلمت نفسی...من همیشه به خودم ظلم کردم خدا 

نکنه اینها نتیجه ظلم های خودمه...

نفرین های اون دختری که نزاحم شوهرم میشد میاد جلو چشمم

که مدام نفرینم میکرد!!!!

من کاری نکرده بودم!!!!!

فقط گفتم مزاحم شوهر من نشو!!!اون فحش میداد اون نفرین میکرد

من حتی نفرینش هم نکردم...

شاید دلش شکست!

اما من مقصر نبودم 

خدایا جز اون ادم نفرین کسی پشتم نیست...

احدی و نفرین نکردم...

شاید شوهر دخترعمو وقتی اون همه ظلم کرد و راجبش نوشتم که با دوست خواهرم چه کرد

وقتی از خونه بیرونم کرد گفتم الهی بمیره دخترعموم راحت بشه!

وقتی تو اون دوره که محمد خیانت کرد و داشتم دق میکردم ازت خواستم مرگ بدی بهم

و یا همیشه ازت میخواستم یکدفعه نمیرم!

همیشه میگفتم امادم کن برای مرگ

شاید نتیجه دعاهای خودم باشه که بیشتر حواسم و جمع کنم

چقدر ذوق ۲۵سالگی و داشتم ...

فکر میکردم ۲۵سال بشم خیلی خوشبخت خواهم بود و اوج جوونیمِ و به همه ارزوهام میرسم

خدایا همه چی دستِ توِ

من اقرار میکنم که هیچم 

با تمام وجود میگم هموامید دارم به آغوشت هم میترسم از غضبت

من یاغی نیستم خدا

بنده بی سرو پا و پرزتقصیری بیش نیستم

 همیشه هم گفتم که گنهکارم هیچوقت ادعای پاکی نداشتم

اما با همه وجود همیشه لب به توبه باز کردم و پشیمان از کرده خود بودم....

تو ببخش خدایا...

راضی ام به رضای تو راضی ترم کن

خدا اوووونقدر بنده هاشو دوست داره که محاله راضی بشه به رنج و محنت بنده ش مطمئن باش حکمتی هست که منو شما درکش نمیکنیم
در مورد اون دختره شما حق خودتو گرفتی نفرینی نمیتونه پشت سرت باشه
خدا خیلی مهربون واقعا...
خیلی بد نفرین میکرد...چقدر بدن کسایی که مدام نفرین میکنن
حتی تو این وضعیت دلم نمیاد بگم خدایا نفرین هاش و به خودش برگردون
چرا پست رو برداشتی؟
بیشتر بازدید میکردن:/
جو برش داشته بود پست میذاشت...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan