دیوار نوشت های آلاء


خدایا ببخش

خدایا ببخش انسانم و ضرفیتم محدود

نمیدانم چه حکمتی برایم رقم زده ای

و ناامیدی که فرموده ای از شیطان است به سراغم می آید...

گاه زبان به شکوه میگشایم..

انقدر صبوری که به دل نمیگیری

میگذاری به حساب طاقت کمم

خدایا روزهای سختیست خودت هم میدانی و میدانم که نظاره گر این روزهایم هستی

بر تقدیر تو صبر میکنم....


خداوند با شماست...
اره واقعا
گاهی حضور شیطان و بیشتر حس میکنم و کفر میگم خدا ببخشه:'(
سلام آلا جان
خوبی عزیزم؟

خواستم بگم امروز از دستم در رفت یه پست بلند بالا نوشتم،خواستم اگه حوصله داشتی بیای وبم بخونیش
سلام گلم
چشم میام حتما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan