دیوار نوشت های آلاء


روزنه امید

وسط دعوام با خدا رفتم که از یکی از بچه های گروه آی بی دی سوال بپرسم

فکر کردم که دختر باشه رفتم و گفتم شما بیمار دکتر دریانی هستی و از روند درمان راضی ای؟

که دل پری داشت و شروع به صحبت کرد روحیه خودم و بردم بالا و کلی باهاش صحبت کردم

اهل آستاراست و از دیشب شدیم رفیق هم عکس هم و دیدیم و کلی گپ زدیم

امروز بهم گفت که میترسه 

باهاش صحبت کردم ،دیشب گفت حرفام ارومش میکنه و خوشحال شدم 

با خدا اشتی کردم و شکرش و بجا اوردم که تونستم یه بنده ش و خوشحال کنم

امروز بهم گفت یچی میگم بهم نخند تو شدی روزنه امید من

همون قدر که امید و انرژی میدی به یه نفر مطمئن باش چندین برابرش رو خودت دریافت میکنی و این یکی از قوانین طبیعته:)
قطعا
از خدا میخوام انرژیم و بالا ببره
پنجشنبه ۱۹ مهر ۹۷ , ۱۵:۲۲ آقای سر به هوا :)
:)))
=)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan