دیوار نوشت های آلاء


وحشت

امروز رفتم به چندتا پیج که مشکل من رو داشتن سر زدم

وحشت کردم

خدایا رحمی نما....

جمعه ۱۳ مهر ۹۷ , ۰۰:۱۴ آقای سر به هوا :)
چرا روحیه بد میدی به خودت:(
خیلی خیلی وحشتناک بود
وقتی از تجربیاتشون گفته بودن
روده هاشون و برداشته بودن کیسه گذاشته بودن
من میخوام مادر بشم:'(
خیلی وحشتناک بود واقعا
شرایط خیلی سختیه 
بیماری بدی دچار شدم:(
جمعه ۱۳ مهر ۹۷ , ۰۰:۴۷ آقای سر به هوا :)
همونا که گفته بودن خب بعد مرگ که نگفتن
زنده بودن
زندگی هست ؛ امید هست:)
ترس هم هست:)
منم انسانم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan