دیوار نوشت های آلاء


آی بی دی

امروز به سومین دکتر مراجعه کردم


دکتر مولوی فوق تخصص گوارش و کبد و عضو هیئت علمی


گفت بنده مبتلا به ibdهستم 


و خیلی بیماری جدی ای هست و باید تا اخر عمر دارو مصرف کنم


و دارو ها روی کبد و کلیه و پوست تاثیر میذاره


اسم وبلاگ رو هم تغییر دادم


اینجا خاطراتم رو ثبت میکنم و راجب بیماری مینویسم 


سه شنبه ۱۰ مهر ۹۷ , ۲۲:۲۲ آقای سر به هوا :)
:(((

ما غیر دعا چیکار کنیم؟
شکر کنید
برای سلامتیتون هر ثانیه شکر کنید
سلام عزیزم
دیشب حرم بودم. برات خیلی دعا کردم. خیلی خیلی. ان‌شاءالله که زود حالت عالی بشه.
سلام حواجان
اتفاقا منم دیشب خواب دیدم حرم امام رضا هستم
قطعا دعای تو باعث این خواب بود 
ممنونم ازت خیلی چسبید
یه خواهشی بکنم
اسم وبلاگت رو عوض کن چون این باعث انرژی منفی برا خودت میشه اصلا اسمشو بزار خاطرات یه دختر مبارز
چشم
خواستم راجب این بیماری بنویسم برای کسایی که تلزه مبتلا میشن
مثل من گیج نشن و ندونن از کجا شروع کنن و یکم راجب بیماری توضیح بدم
کسی که اطرافش همچین بیماری هست بدونه چه کنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan