دیوار نوشت های آلاء


سهم من از عاشورا

بسم الله النور

سهم من از محرم و عاشورا همین بس که اخرین مناجات امام حسین به دستم رسید 

و شد سرلوحه زندگی من تو این روزهای سخت و نفس گیر

و شد آرامِ دل ناآرامم

پیامبر خدا (ص):در هر قضاى خداوند عز و جل براى مؤمن، خیرى است. ❤

💗مناجات #امام_حسین (ع) در آخرین لحظات حیات، که در حال آرامش و سکون صورت بر روى خاک نهاده مى ‏گفت:


اى خداى من، من راضى به قضاء و حکم تو هستم و تسلیم امر و اراده ی توام. هیچ معبودى جز تو نیست اى پناه هر پناه جوئى ❤

إلهِى رَضاً بِقَضائِکَ تَسلِیمًا لأمْرِکَ لا مَعبودَ سِواکَ یا غِیاثَ المُستَغیثینَ. ❤


سلام خوبی؟
سلام
الحمدالله
خوب بودن این روزها برام یعنی شاکر بودن و تسلیم بودن
حال جسمیم تعریفی نداره 
روحم خوبه شکر خدا
خواستم بگم این چند روز دعا گو بودیم
خیلی خیلی ممنونم
ان شاالله بحق دعاهای خیرشما خدا نگاهی کنه بهم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan