دیوار نوشت های آلاء


روز جهانی ای بی

براش استوری گذاشتم 

بهم پیام داد

 سیزده سالشه و پروانه ایِ:'(

خیلی روح بزرگی داره درد مردش کرده 

بهش میگم بزرگ مرد کوچک

 گوشه ای از حرف هامون

خدا شفاش بده :)))))
اره واقعا ذره ذره اب میشن
جمعه ۴ آبان ۹۷ , ۱۱:۰۲ آقای سر به هوا :)
تو خوب میشی آلا خانم من دلم روشنه:)))
ممنونم 
ان شاالله خدا به دل شما نگاه کنه
زود زود خوب شه
تو هم :)
حال پروانه ای ها خیلی بده:'(
الهی...
درست میشه رفیقم. مطمئن باش.
ان شاالله با دعای خیر دوستای خوبم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan