دیوار نوشت های آلاء


پاشید بیاید کمک

سلام سلام

بچه ها اگه خدا بخواد میخوام انلاین شاپ خودم و شروع کنم

ولی اینبار با تکیه به هنر و توانایی خودم یعنی اشپزی

قرار چیکار کنم

باقلوا و کیک و لواشک درست کنم بفروشم

البته من تو ترشی هم ید بیضایی دارم 

کمک کنید اسم انتخاب کنیم

اچین

بارلی : بار (فارسی) + لی (ترکی) میوه دار ، سودمند

چیچک : گل ، شکوفه

دادلی : معنی شیرین و نمکین

آچا : خوشایند

آچالیا: نام گلی است

بگید کدوم خوبه

اسم پیشنهادی خودتونم بگید

پس و پیش اینا یچی اضافه کنید

ممنون ازتون

 

انلاین شاپ آلاء و شرکا 😂

ولی خب بنظرم باید اسمی بذاری که به کارت مربوط باشه... 

فکر میکنم چیز خوبی به ذهنم اومد نظرمو میگم 

بجز شرسک کوچیکه
فعلا آچیلا انتخاب شده اسم یه گل

چیچک خیلی نمکی عه :"""))))

خودمم دوست داشتم دوستم میگه اسم برند یه کیکِ

البته نمیدونم اینا به چه زبونیه

فکر کنم ترکی باشه 

اگه میخواین اطراف بفروشین اسم های اوکی هستن

ولی اگه غیر ترک زبان هم بخواین بفروشین یه اسم آشنا تر (یا کیوت ) بهتره

آچیلا انتخاب شده فعلا اسم یه گل
هر اسمی به ذهنم میرسید میدیدم براش یه پیج زدن
یا اسم یه برند من اون برند و نمیشناختم میگفتم سرچ میکردیم برند بود
چقدر باهاشون هم فکر بودم😅

بین اینا بارلی و اچالیا برا من جداب تر بودن 

گویا بارلی برند مای بیبی
فعلا اچالیا انتخاب شده

سلام اخرش اسم انتخاب کردی؟ چی گذاشتی؟ 

آچالیا باکلاوا
هنوز شروع نکردم این ماه یه کارگاه روانشناسی فشرده دارم

اسمش که لاکچری میزنه 👌🏻 معنیش چیه؟  

امیدوارم چرخش بچرخه واست حسابی رونق بگیره کارت 😀 

نمیدونم چرا یهو دلم کیک و شیرینی خواست 😂

اسم گلِ
فعلا که همه تمرکزم روی درسِ نمیدونم از پسش بربیام یا نه چون میخوام المپیاد هم شرکت کنم

خوبه 👍🏻👌🏻

بنظرم درسو بذار تو الویت و اوقات بیکاری رو بذار واسه کار دوم...

منم نظرم همینه فعلا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan