دیوار نوشت های آلاء


یکم حرف بزنم برم

بسم الله النور

در دوره خود سازی و تنهایی و ایام الله امتحانات به سر میبرم

برای دختری با شدت برونگرایی من این حجم از سکوت و تنهایی و حرف نزدن واقعا عجیبه

شاید روز بیاد و بره مکالمه من با مامان در حد احوالپرسی و چندتا قربون صدقه و حالا چی بخوریم تموم بشه

بعد سرم تو کتابام و درس درس

کلافم از درس های اسلامی

اومدم تو اینستا یکم حرف بزنم که دوستام حمله کردن

باباجان چرا نمیفهمیم نقد یه کار به اسم اسلام نفی دین و خدا نیست

جرات نداریم راجب این چیزها نقدی بنویسیم

ولی اینجا مینویسم

خدا که از نیت من با خبره

خودش میدونه چقدر خودش و دینش و قرانش و دست دارم❤

با کج سلیقگی هاشون از اول انقلاب تا به الان کاری از پیش نبردن

فقط دافعه کتاب روانشناسی اسلامی و که میخونم حس میکنم پای منبر یه حاج اقا نشستم

اینا درده

سلام، دانشجویی؟ 

سلام بله روانشناسی 

افرین خیلی خوبه 

بازار کارشم گمونم خوبه 

ان شاءالله که خوبه
هدفم بازار کار نیست

پس چی؟  هدف دیگه ای داری؟ 

واقعا هدفم کمک کردنه
رسالتم درمان روح

موفق باشی آلاء جانم

ممنون بانو

جامعه ی امروز ما چقدر به این تخصص احتیاج داره. امیدوارم در امتحانات موفق باشی. دروس عمومی دانشگاه از دروس تخصصی سخت ترند. کلی باید براشون وقت گذاشت. :(

ممنون فرناز عزیز
اره متاسفانه نمره هام اومده تخصصی ها 20عمومی ها17🤣
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan