دیوار نوشت های آلاء


بیاید بگید هنوز دوست خوب منید

این روز ها که به شدت تنهایی فشار وارد کرده

دکتر رسولی گفتن با دوستام ارتباط بگیرم

خیلی هاشون مشغله دارن و شاغلن

عزیزترینش ساراست که ازدواج کرده و سه ساعتی باهم فاصله داریم

و خداروشکر دفترمهندسی مشغول نقشه کشیه

و ندا که اونم مهندس شرکته

و مریم که معلم شده خداروشکر 

برای تک تکشون خوشحالم

درسته من ندارمشون، ولی حضورشون هم دلگرم کنندست

ادمیزاد احتیاج داره به این حلقه های حمایتی اجتماعی

یه روز که حالم بد بود خودم و رسوندم خونه یکی از دوستام

بعد از کلی درد دل کردن که میشنید، خودمم دیگه حس کرده بودم خسته شده

گاهی یه فشارهایی به ادم وارد میشه که وجود دوسه تا ادم همدل واقعا بازو کمکی میشن

یه دوست که بغلت کنه بگه من کنارتم خره

همین! 

تهش با جمله اه بسه چ... ناله نکنیم بحث جمع شد،ادامه ندادم... چرا من لب باز کردم، چرا با ادما درد و دل میکنم، چرا چرا، میدونم همین هم برای بقا لازمه، یه روز تو حالت خوش نیست یه روز اونا، ادم که قرار نیست همیشه شاد باشه! بیخیال

خلاصه توقعی نیست از کسی

یه عده که میگفتن تو از پس زندکی مستقلی بر نمیای

نکن این کار و پشیمون میشی

وقتی دیدن چطور از پس زندگیم براومدم و چقدر محکم و قوی رو پای خودم وایسادم

درسم و میخونم میرم میام ازاد و مستقل و محکم دارم زندکیم و میکنم، نه نیاز مالی به کسی دارم نه چیزی

هیچ کمبودی نداررم

بعد سه سال تازه میخوان زهرشون و بریزن

با طعنه ها و اذیت هاشون

فقط باید کر بشم باید تمام قدرتم و جمع کنم سر رویاهام خالی کنم

میدونم خیلی ها وایسادن زمین خوردنم و ببینن بگن دیدی گفتیم نمیتونی

حالا صدسال هم منتظر میشینن این و بگن

ولی نمیذارم کار به اونجا بکشه

توکل برخدا

تمام تلاشم و میکنم

تنهایی خیلی اذیت کنندست 

این مدل تنهایی که هیچکس نباشه باهاش حرف بزنی

حتی خواهر برادر و یه دوست همدل

شما بیاید بگید هنوز هستید و اینجا رو میخونید... 

ایام الله امتحانات فشار وارد کرده به مغزم

خوب میشم:) 

"خره" مگه اصفهانی نبود :""""

من میتونم گوش باشم

ولی صرفا گوش باشم یعنی حرف و اینا نمیتونم بزنم ... :دی

اره برا اصفهانی ها بود
گوش هم خوبه

این چه حرفیه؟؟ دیوونه :))

الهی همیشه حال دلت خوب باشه...

عزیزدلمی رفیق
واقعا برام عزیزی و از بهترین دوستای وبلاگیمی

تو هم برام خیلی عزیزی... واقعنی... از ته دلم ❤

قربون دلت عشق من

سلام

من همیشه پست های شما رو میخونم، حرف زیادی برای گفتن نیست ، اگر کار اشتباهی میکردی بهت میگفتم، محکم به راهت ادامه بده، اگر نظری داشته باشم حتما میگم.

🌺🌸🌹به امید موفقیت همه ما 🌹🌸🌺

سلام دوست خوبم
ممنون از حضور گرمت

همینکه یه عده پشت سرت حرف میزنن ولی جرات ندارن جلو روت حرف بزنن یعنی راهت درسته:)

پشت سرم نمیگن تو روم میگن😅
منم جوابشون و میدم تک به تک محکم و پر قدرت

سلام. بنویسید، می خونیم تون(:

محکم و استوار مسیری که به درست بودنش یقین دارید ادامه بدین..

سلام ممنون از حضورتون
حتما حتما

همیشه با قدرت ادامه بده 

افرین 

ممنون دوست عزیز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan