دیوار نوشت های آلاء


حال من خوب است تو باور کن

فردا باید برم پیش مشاور

اخ دلم میخواد از حال خوبم بگم وقتی از اتاق درمانگر میام بیرون

خداروشکر با کمک رواندرمانگرم خانم دکترسمیراسادات رسولی دارم این روزا رو پشت سر میذارم

خیلی خداروشکر میکنم خانم رسولی و سر راهم گذاشت

درمانگر هیجان مدار

خیلی روش جذابیه

من پیش مشاورای مختلف رفتم این روش و خانم دکتر واقعا عالیه

خداروشکر 

از این به بعد از روزهای خوب خواهم نوشت ان شاءالله😍 

 

خوشحالم حالت خوبه خواهری و امیدوارم از این مرحله سخت به خوبی عبور کنی. خدا بهترین ها رو برات رقم بزنه و خوشبخت بشی عزیزم.

ممنون فرنازجان
مرسی از دعاهای قشنگت
سه شنبه ۴ شهریور ۹۹ , ۲۱:۲۵ واژه های لاجوردی

کمی صبر...سحر نزدیک است...😊

ان شاءالله 
ان مع العسر یسرا

انشالا هرچی خیره پیش بیاد❤

توکل بر خدا 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan