دیوار نوشت های آلاء


حکمت نهج البلاغه روانشناسی

و درود خدا بر او فرمود:

دوری تو از آن کس که خواهان تو است نشانه کمبود بهره تو در دوستی است،

و گرایش تو به آن کس که تو را نخواهد، سبب خواری تو است.

حکمت451

اخ اخ چقدر بدرد این روزهای زندگیمون میخوره این کلام😍

فهم من از این حکمت :

کسی که بهت ابراز علاقه میکنه و باهات دوسته و تو ازش دوری میکنی نشونه کمبود بهره تو در دوستیِ

کسی که محلت نمیذاره و بهت بی توجهی میکنه و تو میری سمتش این هم نشونه خواری توِ

تو رفاقت و ارتباط عزت نفس مهمه، عزت نفس خودمون و طرف مقابل

اونی که بهمون محبت میکنه بهش محبت کنیم، اونی که بی توجهی میکنه بی توجهی کنیم. تامام

 

خیلی خوب بود

سعی میکنم خط آخرو تو زندگیم عملی کنم!

حرفای حضرت و باید با طلا نوشت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan