دیوار نوشت های آلاء


عرفه... ناز و نیاز

 وَالضُّحَى

وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى 

مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى

 

سوگند به روز وقتی نور می‌گیرد

و به شب وقتی آرام می‌گیرد

که من نه تو را رها کرده‌ام

و نه با تو دشمنی کرده‌ام ! 📜

.

سوره ضحی ، آیه ۱ تا ۳

 

نامه ای عاشقانه از طرف خدا برای همه انسانها...

________________________________________________

وقتی به تنگنا میخوریم تو زندگیم فکر میکنیم خدا رهامون کرده و گاهی حس میکنیم خدا باهامون دشمنی داره😭

خودش قسم میخوره که اینطور نیست...

________________________________________________

. { وإِلَى رَبِّکَ فَارْغَبْ ... }

و با اشتیاق به سوى پروردگارت روى آور 📜

.

سوره شرح آیه ۸

.

#عرفه

#آشتی_کنون_با_خدا

#و_خدایی_که_به_شدت_کافیست

20/مرداد/98

خیلی التماس دعا دارم در جریانید😊

اول اول برای ظهور امام زمان دعا کنیم

بعد دعا کنیم جز فرماندگان حضرت باشیم... 

 

ان شا الله ظهور رو درک کنیم 

و موثر در امر ظهور باشیم

ان شاء الله
ان شاءالله 
اللهم عجل لولیک الفرج 

سلام الا جونم خوبی

عیدت مبارک 

سلام مهساجونم
عید تو هم مبارک

عیدتون مبارک:)

عید بندگی شما هم مبارک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan