دیوار نوشت های آلاء


حجاب!!!

همیشه مرز بندی کردن برامون!

جدامون کردن از هم!

از اولین روزی که پامون و گذاشتیم تو مدرسه روی تخته سیاه نوشتن خوب ها و بدها...

هرکس یکم شیطنت کرد و خندید اسمش رفت تو بدها هرکس که ساکت شد و حرف نزد رفت تو خوب ها و مورد تشویق قرار گرفت!!!

از همون اولین روز مدرسه ترجیح دادم دختر شیطون کلاس باشم خودم باشم، حتی اگه اسمم بره جز بدها...

بزرگتر که شدیم دوباره جامعه دو دستمون کرد چادری ها مانتویی ها!!!

باز همون حساب کتاب خوب و بد!!!

نسبت به خواهرهام خیلی دیرتر چادر و انتخاب کردم

اما نگاه من به چادر این نیست که حجاب برترِ!!!

و خودم و هیچوقت از هیچکس برتر نمیدونم!

چادر  پوشش کاملترِ

دیروز خیلی ناراحت شدم که روز عفاف و حجاب فقط خانم های چادری و دیدم توی راهپیمایی ها و ورزشگاه ها!

دختران انقلاب!

حجاب و عفاف مختص همه دخترای این سرزمینِ

نه اینکه هرکس چادر سر کرد فقط باید حجاب و رعایت کنه! 

و هرکس نخواست چادر سر کنه هرطور دلش خواست لباس بپوشه!

هیچوقت حجاب و برامون درست تعریف نکردن!!!

یه عده گاو هم نشستن این وسط ماها رو به جون هم میندازن!!!!

خود خداهم تو قران گفته :معیار برتری تقواست❤️

همه ما ریحانه ایم...

پ ن:اینها تراوشات ذهن من بود... شاید غلط باشه

نظر خودم و دوست داشتم بنویسم😊

تصویر متعلق به خودمان است طبق معمول


سلام. دقیقا همین است. کلا در تاریخ هم نفوس و مردم این سرزمین به عفت و پاکدامنی شهره هستند، حالا با انواع سلایق و تفاوت پوشش ها
سلام
با دو دستگی به شدت مخالفم😭حجاب و حیا و وقار گم شد وسط بازی های سیاسی 
جهت مزاح عرض می کنم:
خودمان!!!
اونی که سمت راسته هم از خودتون است؟!!!
 یا کس دیگری را تشبیه کرده اید؟
اون گاو نماد کسایی هست که افکار پوسیده دارن
مثل مسیح علی نژاد... 
فحش و انداختیم صاحبش خودش برمیداره
سلام :)
چرا بسته بودین وب رو ؟

+ این منظره ی زیبا برای روستای خانواده همسرتونه
سلام
ذهنم وقتی خیلی درگیر میشه میبندم حرف نامربوط ننویسم
نه روستا همسر خیلی زشته
ماها رو کماکان با همین ترفندها مشغولمون کردن ماها هم مثل همیشه راحت گول میخوریم
بین خانم ها این تفاوت نگاه خیلی زیاد شده!!!
اینکه خیلی هاذفکر میکنن خانم مانتویی از یه جنس دیگست و خانم چادری از یه سیاره دیگه اومده!!!
خیلی شرایط سخت و مسخره ای شده واقعا!!!
این شکافی که بینمون داره ایجاد میشه رو دوست ندارم
البته به دولتمردا اشاره نکردم که ارز به چادر ندادن و چادر ها اکثرا ساخت ژاپن و کره هستن و با ارز غیردولتی وارد میشن 
و ماهایی که چادری هستیم باید 500هزار تومن بدیم برای یه چادر معمولی..
بیچاره حجاب 
هعی 
تو شهر ماهم فقط چادری ها اومده بودن تازه تعدادشون کم تر هم شده بود 
من هیچوقت نرفتم به این راهپیمایی ها
قبولش ندارم اصلا
آره به اصل حجاب باید توجه کرد..
چ جای  قشنگی :)
چسبیدن به چادر فقط!!!!
اصل حجاب فراموش شده!!!
ییلاقِ مازندرانی هاست
خوب گفتییییی.
حرف زیاد دارم
خدا کنه بتونم بنویسم
حجاب به چادر نیست 
خیلیا چادری هستن ولی باحجاب نیست 
باید سنگین و باوقار بود :)
باید اون حدی که خدا گفته رعایت بشه حالا با چادر با دامن با مانتو
من حجاب دخترای لبنان و ترکیه رو هم دوست دارم
منم حجاب دخترای لبنان رو خیلی دوست دارم :)
واقعا درست میگی آلا، اصل حجاب فراموش شده، گاها خود چادری ها هم فک می کنند تافته جدا بافتن! من توی خونه جلوی مهمون حجابم کامله، ولی بهم میگن تو دورویی! بهتره همونجوری باشی که تو خیابونی، مگه مردای نامحرم خونه و خیابون فرق می کنند؟! متوجه نیستن اصل رعایت حد حجابه نه چادر! 
منم تصمیم داشتم تو مهمونی ها چادر سر کنم چندبار سر کردم یه لحظه که سر نکردم انگشت نما شدم و مسخرم کردن!!!!
گفتم سر نکنم بهتره ولی همیشه لباس های بلند و پوشیده تنمه تو خونه
از اصل حجاب دور افتادیم و اونهایی که چادر ندارن فکر میکنن دیگه حجاب نباید داشته باشن!!! چادری ها هم فکر میکنن چادر سر کردن همه چی تمومه ده قلم ارایش میکنن، مچ دستشون پیداست و هزار چیز ریز دیگه
چه جای قشنگیه ها😃😋
اینقدر دوس دارم چنین جایی بودمممم هاپ😃
فک کنم اگهاونجا بودم منو میکردن سگ گله 😄 هاپ هاپ
خیلی جای قشنگیه
دور از جون چرا از زبون سگ حرف میزنید=)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan