دیوار نوشت های آلاء


اربعین

میگه ۲۲  روزمونده تا اربعین...

میگم دیگه اسم اربعین و جلوی من نیار تحمل غم این یکی و ندارم:'(

همه کارهامون جور بود برای سفر دکتر اجازه نداد

عزیزم خدا بخواد میشه 
برای منم دعا کن 
الهی قسمت همه ارزومندا
هم هزینه های درمانم بالاست هم حال روده هام وخیم
ببین آلا تو باید استرس رو دور کنی میفهمییی؟
میفهمم ارام اما نمیتونم
کافیه یه لحظه به ذهنم خطور کنه این مریضی علاج نداره و تا اخرعمر باهامه
اگر به عوارضش فکر نکنم
و اینکه هیچوقت احساش دفع کامل ندارم 
همیشه شکمم پره و نمیتونم جایی برم چون نیاز فوری به سرویس دارم
ایشالا سال دیگه با سلامتی کامل میری
ان شاالله
قسمت شما ان شاالله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan