دیوار نوشت های آلاء


کم آوردم

به مقدار ریادی کم آوردم

امید داشته باش :)
امید دارم که زنده موندم
اما انسانم و ضعیف
کم اوردن هم از ضعف های هر انسانیه
جمعه ۱۳ مهر ۹۷ , ۲۰:۲۹ آقای سر به هوا :)
:(
:'(
قوی باش عزیزم :)
این بیماری بدی نیست اگه داروهات رو مصرف کنی  کنترل میشه و حتی عوارض بیماری هم حس نمی کنی اینو تو یه مقاله خوندم !
یه بخشی از مقاله :
باید بگویم که بارداری در زنان مبتلا به کولیت اولسروز  یا ای بی دی همانند زنان سالم است و تقریباً خطری این بیماران و جنین آنها را تهدید نخواهد کرد. اما توصیه می کنم بارداری هنگام خاموش بودن بیماری صورت بگیرد.
خودمم جایی خوندم نوشته بود داروها عقیم میکنن
و خاموشی بیماری اصلا مشخص نیست کی اتفاق میفته
کم آوردن وقتی اتفاق میوفته که به دستگیر بودن خدا شک کنی
مطمئن باش خدا هیچ بنده ایی رو به حال خودش رها نمیکنه
دائم درحال ناامیدی و امیدم حال خیلی آشوبیِ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan