دیوار نوشت های آلاء


نماز شب

دلم میخواد بلند شم وضو بگیرم 

مقابل خدا بایستم و سرم و بندازم پایین و بزنم زیرگریه بگم خدایا من میترسم

دستام و بیارم مقابل صورتم و زار بزنم و العفو بگم 

زار بزنم و بگم هذا مقام اعذ بک من الناااااار

ببین این مقام کسیِ که میترسه از آتش 

خدایا من میترسم

از آیندم میترسم از عاقبتم میترسم از قیامت میترسم

خدا من میترسم

میترسم خدا میترسم

عاشق نماز شبم 

خیلی اهلش نیستم متاسفانه مگه در تنگناهای زندگی....

عالی بود
دعا کنید برامون
سلام




همین دوست داشتم بگم دارم وبلاگ تو می خونم و بهت سلامی عرض کنم منم خیلی دوست دارم وبلاگ نویسی رو چه خوب که تو می نویسی
سلام




همین دوست داشتم بگم دارم وبلاگ تو می خونم و بهت سلامی عرض کنم منم خیلی دوست دارم وبلاگ نویسی رو چه خوب که تو می نویسی
سلام سیده زهرا جان

خب شروع کن به نوشتن
جمعه ۱۳ مهر ۹۷ , ۱۰:۰۲ آقای سر به هوا :)
مارم دعا کن:/
به شرط لیاقت حتما
به امید اجابت
نترس ، پیشت هست حواسش هست باور کن :)
شرایط خیلی سخته 
کاشکی نگاهش و ازم نگیره
چشم همچنین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan