دیوار نوشت های آلاء


بپذیر

هرچی که هستی و بپذیر

این پذیرفتنِ خیلی کارگشاست

اینکه من باید بپذیرم یک بیمارم 

تو بپذیری یک همسر هستی

بپذیری مادری 

بپذیری یک زنی

بپذیری یک ایرانی هستی

وقتی بپذیری باهاش کنار میای ...

کنار اومدن مهمه اینکه چطور کنار بیای

اینکه من بشینم شب و روز غصه بخورم که چرا بیمارم چدا یک زنم چرا یک ایرانی ام

اینها دردی و دوا نمیکنه بلکه دردی روی دردهای دیگه اضافه میکنه

پس باید با نهایت عزت و احترام بپذیریم هرآنچه را که داریم

و بپذیریم همه چی دست خداست 

از تو حرکت از خدا برکت یعنی تو حرکت کن و خداهرطور که خودش صلاح میدونه برکتش و نازل میکنه 

من دارو مصرف میکنم برای سلامتیم و خدا اگر بخواد من و درمان میکنه

و از خدا میخوام که مداوام کنه اگر کرد هزاران مرتبه شکر و اگر نه حتما حکمتی داره 

و دنبال اون حکمت میگردم نه دنبال علت

پنجشنبه ۱۲ مهر ۹۷ , ۱۳:۰۰ آقای سر به هوا :)
من خیلی از چیزهایی که هستم قبول ندارم:/
اگر قابل تغییر دادنه تغییرش بدید
اگه قابل تغییر نیست جزئی از وجودتونه بپذیریدش
بهترین کار پذیرفتنه ،بهترین کار رو میکنی
خیلی  چیزا دست ما نیست پس باید باهاش کنار بیاییم
و راضی باشیم و شاکر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan