دیوار نوشت های آلاء


خوش خیمه

جواب پاتولوژی و که دید فقط میگفت نگران نباش خوش خیمه خوش خیمه

گفتم سرطانه؟گفت نه خوش خیمه

منم نمیگم سرطانه میگم خوش خیمه

خدایا نگات و از من برنگردون

الهی آمین 
توکل
خداروشکر که خوش خیمه،این یعنی زود خوب میشی
ما هم دعاگوتیم عزیزم،همینطور امیدوار باش
توکل برخدا
الا جون نترسیا ، من سر عمل رفتم دیدم خیلی ها خوش خیم بودن و خوب شدن عزیزم :)
امید داشته باش امید ، امید خیلی مهمه به خاطر نی نی دارشدنم که شده امیدوار باش:)
آرام میتونم مامان بشم؟
به من گفته باید تحت نظر باشی
از این تحت نظر بودن مدام ترس دارم
من خیلی ها رو میشناسم،حتی تو اقوام خودمون که خوش خیم بودن و با عمل خوب شدن،الان هم حالشون خوبه، امید داشته باش عزیزم، درست میشه ان‌‌شاءالله:*
توکل برخدا
دیدی گفتم بیخودی نگران بودی
ایشالا بزودی عمل کنی و از بین بره
دعا گوییم
از کلمه دیدی گفتم متنففففرررررم انقدر این روزا اطرافیان میگن دیدی گفتم هیچی نیست الکی نگران بودی
الکی نگران بودی اعصابم و بهم میریزه
ممنون از لعای خیرتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan